Kan iemand een boek aanraden over...

Onlangs een interessant boek gelezen? Deel het hier.

Kan iemand een boek aanraden over...

Berichtdoor yvonne » zo 11 maart 2012, 10:21

Astrale projectie, astrale velden, etc. Niet zozeer over uittredingen, meer over hoe alles in elkaar steekt, de opbouw van het geheel. Was aan het zoeken op Bol, maar die hebben zo'n lastig zoeksysteem, daar krijg ik maar zelden uit wat ik zoek :?

Alvast bedankt!

Liefs,
Yvonne
Ik neem de verantwoordelijkheid voor mijn eigen leven.
yvonne

Re: Kan iemand een boek aanraden over...

Berichtdoor rose » ma 12 maart 2012, 08:38

ha yvonne,

de meeste boeken gaan WEL over uitredingen. ik heb eens een boek gelezen hierover, is wel al een jaar of 14 geleden hoor, maar misschien is dit wat je bedoelt. het geeft een duidelijk beeld en voorbeelden wat je kunt ervaren en hoe je het kunt bereiken. wat ik me kan herrineren is dat het ook uitlegt waar je rekening mee moet houden en wat er kan gebeuren.

Kijk maar of dit is wat je zoekt.

http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boe ... escription.
en anders misschien dit boek, ik heb het niet zelf gelezen.

http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boe ... escription
liefs ROSE
Where intention goes,
Energy flows.
Where energy flows,
Life grows
rose

Re: Kan iemand een boek aanraden over...

Berichtdoor malik378 » ma 20 jan 2014, 12:57

ik ondervind veel hinder van allerlei zaken die mij een beetje kapot gemaakt hebben. lees mijn bijdragen maar eens na, die zijn niet altijd jubelend van toon. met het lezen van parke besef ik weer: er is hoop. en hoop vind ik een prachtig woord. het vertelt iets over rijkdom en vrede die nog gaat komen. het verlangen daarnaar kan een houvast zijn in de moeilijkheden die ik ervaar.
Go through JN0-660 braindumps tutorial to learn how to draw different objects using Adobe Photoshop. Become expert web designer using EMC guide .
malik378

Keer terug naar Boeken