het subtiele lichaam

Onlangs een interessant boek gelezen? Deel het hier.

het subtiele lichaam

Berichtdoor m!rj@m » di 09 jul 2013, 19:03

Ik lees nu het subtiele lichaam van cyndi dale.

Libris site schreef:We staan er niet altijd bij stil, maar genezing is van nature energetisch van aard. Omdat elk gezondheidsprobleem zowel een fysieke als een energetische component heeft, heeft zelfs de verzorging van een klein wondje al impact op het spirituele, mentale en emotionele welzijn van het lichaam.
Het subtiele lichaam is een uitgebreid encyclopedisch naslagwerk, gericht op de wereld van onze onzichtbare anatomie, waar genezing eigenlijk plaatsvindt. Cyndi Dale behandelt uitgebreid de vraag waaruit het subtiele lichaam bestaat. Ze verwerkt nieuwe wetenschappelijke inzichten in ons kwantumbestaan en de onzichtbare velden die onze fysieke conditie bepalen. Ze analyseert de lichaamsmeridianen, velden en chakra’s, geeft uitgebreide informatie over de rol van deze energetische structuren bij onze gezondheid en behandelt de energetische component van helende systemen als Ayurveda, Qigong en Reiki. Het subtiele lichaam is in woord en beeld een rijke bron van informatie voor iedereen die inzicht wil krijgen in de fysieke, energetische en spirituele elementen van ons (subtiele) lichaam.

Ik zou zeggen:vind je deze beschrijving moeilijk te volgen ;begin dan maar niet aan dit naslagwerk.
Het is niet lullig bedoeld ,maar er word enorm gegooid met medische termen.
Het is daarom voor veel mensen moeilijk te volgen.
Ik heb ooit anatomie e.d gehad dus voor mij is het veel herhaling.
Ik vind het een geweldig boek al heeft het een tijd geduurt voor ik het aanschafte vanwege de prijs €35,-
In lak'ech Afbeelding (ik ben de andere jij)
m!rj@m

Re: het subtiele lichaam

Berichtdoor Dee » di 09 jul 2013, 20:19

hey mirjam,

Dit klinkt als een boeiend boek voor mij gezien het feit dat ik nu zoveel op mijn bordje krijg op medisch gebied
mijn klachten komen namelijk uit het niets zo lijkt het.
Dokters hebben hier niet echt een verklaring voor
Dus vandaar.

Thnx...
Kijk op een diepe manier naar de Natuur en begrijp het leven beter
Dee

Re: het subtiele lichaam

Berichtdoor m!rj@m » di 09 jul 2013, 21:10

Graag gedaan :mrgreen:
Ik hoop dat je er veel aan gaat hebben zodra je het gelezen hebt
In lak'ech Afbeelding (ik ben de andere jij)
m!rj@m

Keer terug naar Boeken