Maar ik droom nooit

Onlangs een interessant boek gelezen? Deel het hier.

Maar ik droom nooit

Berichtdoor Magisch » vr 29 apr 2011, 18:07

Dit is een boekje van Ada de Boer. Het is geen droomwoordenboek. Het boekje geeft je tips hoe je je dromen kunt leren omschrijven, desnoods in etappes. Ieder situatie in je droom staat in feite voor een deeldroom. De rit in de auto, het kletspraatje onderweg, het bewonderen van een huis, het naar binnengaan en de binnenkant van het huis bekijken enzovoort.

Het geeft tips om weer terug in de droom te stappen en de dialoog aan te gaan met de mensen die in je droom voorkomen.

Het boekje geeft tips hoe je vragen kunt stellen aan een vriendin over haar droom. UIteraard kun je die vragen, tijdens een meditatie, ook aan jezelf stellen.

Het boekje leert je dat er wel degelijk bruggen zijn tussen je droom en je waakleven. Je kunt dromen over draken of over mensen die je nog nooit hebt gezien. Dan is je gevoelservaring tijdens de droom heel belangrijk. Zelf heb ik de pocketversie van 176 pag. Ik heb het tweedehands aangeschaft via Marktplaats.

Maja
Magisch

Re: Maar ik droom nooit

Berichtdoor bastiaan » ma 09 mei 2011, 19:46

Het boek klinkt als een goed hulpmiddel bij het ontcijferen van dromen.

Een linkje naar bol.com voor de geïnteresseerden: http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boeken/maar-ik-droom-nooit/1001004005146731/index.html

Bedankt voor de tip!
bastiaan
Beheerder

Keer terug naar Boeken