Tussen twee levens

Onlangs een interessant boek gelezen? Deel het hier.

Re: Tussen twee levens

Berichtdoor eenhoorntje » zo 31 jul 2011, 06:27

Hallo Diedeltje ,

In mijn dromen ben ik terecht gekomen in mijn vorig levens .
Dit was dan een teken voor mij dat er iets mag getransformeerd worden tussen bepaalde personen .
Soms voel ik het , als er iemand naast me komt te staan en dat ik dan een gevoel krijg ; er klopt hier iets niet !
Of tijdens een groepsmeditatie , als de persoon die naast me zit , iets gedaan heeft dat niet klopt , dan voel ik gewoon een afkeer of word ik misselijk .
Soms kom ik terecht in vorig levens als ik bij iemand op healing ga .
Tijdens een groepsreiki avond kreeg ik beelden en gevoelens door van wat ik had meegemaakt in een vorig leven , en dan weet ik ; daarom mag ik die persoon niet ...

Kom ik in een ruimte waar veel negatieve energie hangt dan word ik duizelig , krijg ik een braakgevoel en dan is het tijd om die ruimte te zuiveren .Dit laatste heeft niks te maken met vorig levens , maar misschien toch handig om even mee te geven .

Geniet van het zonnetje
Warme liefdevolle hartsknuffel,
Eenhoorntje
eenhoorntje

Berichtdoor eenhoorntje » di 09 aug 2011, 20:08

Ergens zijn waar de energie niet prettig aanvoelt is het altijd goed om of je te verplaatsen of om weg te gaan zoals jij beschrijft, als je misselijk of braakneigingen krijgt. Vaak raad men aan om energie te mijden als het niet bij je past.

Hey Diedeltje , sorry voor t late reactie .
Men kan niet altijd de ruimte verlaten bv als die energie op uw werk hangt , dan is het best de ruimte te zuiveren vooralleer u binnen gaat en u extra te beschermen .

Warme liefdevolle hartsknuffel,
Eenhoorntje
eenhoorntje

Berichtdoor eenhoorntje » wo 10 aug 2011, 19:07

Hey Diedeltje ,

Dank u om uw reactie .
Gelukkig werk ik in een groot gebouw :bounce: ( rusthuis ) maar met collega's die zich laten doen en anderen die roddelen . Anderzijds heb ik te maken met energie van overledenen .
Opkuizen en blijven opkuizen hé . Gelukkig doe ik het graag . :angel1:
Maar soms , zoals u schrijft , als een collega een duwtje nodig heeft door tegen te spreken dan probeer ik dit dan ook te doen , gewoon om hun inzicht te geven .

Wou dat ik ook zo kon lachen zoals u :) :D :lol: :bounce: :laughter: , alhoewel sommige mensen mij grappig vinden ( vooral uit onze spirituele bijeenkomsten ) !!!??? Denk dat het onze energieen van grappig zijn dan overlappen en lachen we samen . :laughter: :angel1:

Warme liefdevolle :cupids: knuffel
Eenhoorntje
eenhoorntje

Berichtdoor eenhoorntje » ma 22 aug 2011, 06:26

Diedeltje schreef:Haidihai Eenthoorntje,Hey Diedeltje ,

Beter laat dan nooit , nu pas uw bericht ontdekt .
Had het ook druk de laatste dagen , tante in het ziekenhuis , afwassen,tekenen en inpakken van materiaal voor de rommelmarkt gisteren , snel even pc om berichten te lezen en ev te beantwoorden ,dan de forum vlug openen en enkele lezen .

Leuk jouw gevoel voor humor waarschijnlijk zijn onze energie gebotst bij de oerknal :laughter: en komen we niet meer bij van het lach.
In het tussenbestaan hebben wij hartelijk gelachen het Bardo dus :laughter: :D :angel1: :angel2: die laatse de Engel heeft ons natuurlijk betoverd met zijn lachstof om de wereld op te vrolijken.

Ja, Eenthoornje wij worden een duo :party1: :friends1: het is nodig om mensen overal een beetje uit te dagen zodat ze moeten lachen. Als jij op de spirituele bijeenkomsten een vrolijke noot :lol: ;) bent dan is dat toch erg bijzonder om zo'n compliment te krijgen.
Raar hé , maar eigenlijk ben ik iemand die achteraan staat in een hoekje en ben ik stil , voel me niet goed bij hun energie , hou er niet van om de show te stelen of in de belangstelling te staan maar bij sommige voel je gewoon de lachkriebeltjes opkomen . En bij sommige bewoners is het al voldoende om met een glimlach binnen te komen .

Vandaag heb ik nog in het humor :lol: hoekje een topic geplaatst over de smilies :laughter: die mij na mijn operatie verplicht "rust" :whoohoo: alleen thuis en niet bij jou in het Rusthuis voor zoveel gein zorgen. Net als Max van de geinlijn vroeger. Op kantoor nota bene ging ik die ff bellen voor een beetje lol die dag. Als het niet op de werkvloer te vinden is moet je het gewoon zelf doen. :bounce: :mrgreen:

De collega's van jou :geek: zijn gewoon een beetje saai en slapen ook al zijn ze aan het werk :!: Goed van jou het opkuizen en een duwtje geven zo laat je het kaas niet van den brood eten :bbq: . Vele collega's nemen hun problemen mee naar het werk en reageren het soms af op de bewoners , en bewoners dragen ook hun energie mee en lokken elkaar soms uit . Bij de dementerende bewoners kwam ik toch ook tot de uitdaging om zoveel mogelijk kalm te blijven , geef eerlijk toe dat het ook niet altijd lukt . Had bij één bewoonster die een moment van boosheid kreeg , gewoon door haar handen te nemen , kwam heel mijn lichaam in kippevel en toen werd ze rustig . k Stuur die enrgie naar Moeder Aarde en vraag Haar dan om die energie te vernietigen , gelukkig werken we ook voor Moeder Aarde om Haar te helpen .

Ook oude mensen willen nog graag lachen :laughter: (is mijn ervaring en wie niet) :geek: en niet verstoffen in een bejaardentehuis of wat voor gruwelnamen men er soms voor verzint. Een plezierhuis voor je laatste reis op aarde klinkt al leuker om te wonen toch :!: :?: :lol: ja , velen zien dit als een gevangenis , ja , hun laatste reis op aarde ( en bij ons staan de rusthuizen niet ver van het kerkhof !?) Als de bewoners vooraan zitten , we hebben daar een portaal waar bewoners hun middagmaal benutten , en sommige blijven daar zitten om na te praten of om naar de straat te kijken , voorbij rijdende voertuigen , of als ze iemand bekends zien , deze bewoners zeggen ook , " nu zijn we hier en de volgende keer , liggen we daar "
Hun venster kijk niet enkel uit naar de straat , daarover is juist ons kerkhof !Gelukkig zeggen ze dit al :laughter:

Gewoon doorgaan met de lol :laughter: :laughter: :laughter: dan kom je vanzelf wel weer op dreef en slaat die collega op hol :shock: :o en jij staat te schuddebuiken van het Je raad het al :laughter: maar dan op deze manier :angel2: :bees: ben wel blij met de inzichten die ik mag ontvangen en ben daar zeer dankbaar voor . maar probeer toch respect op te bouwen naar mijn collega's die het inzicht niet hebben door hun ontwetendheid .Ik lach hun niet letterlijk uit , al lach ik soms in mijn binnenste ; van ze zien het niet of ze begrijpen het niet , de tijd zal het hen wel uitwijzen . :D

Soms heeft een mens :pat1: het nodig als het even iets minder gaat dan is misschien deze topic wel een leuke manier om er weer even uit te klimmen.
Bij de paliatieve diensten zeggen ze dat ook , al ligt hun dierbare op sterven , humor hebben ze graag , ze vinden het fijn om iemand te horen lachen .

Bedankt voor je Lach heb genoten in aller gein :whoohoo: :laughter: :welldone2: goed gedaan Eenhoorntje.
t Is u graag geschonken , en dank u wel Diedeltje voor uw lach .

Lieve groet,

Diedeltje

Warme liefdevolle:cupids: knuffel
eenhoorntje

Keer terug naar Boeken