Maankalender

Onlangs een interessant boek gelezen? Deel het hier.

Re: Maankalender

Berichtdoor rose » wo 17 aug 2011, 09:29

bij astro.com kun je de taal wijzigen in nederlands.bovenaan in de rechter hoek.
gr ROSE
Where intention goes,
Energy flows.
Where energy flows,
Life grows
rose

Berichtdoor Magisch » wo 17 aug 2011, 16:08

Hoi Diedeltje,

Leuk dat je hiermee bezig bent. Die Maankalender lijkt me heel zinvol. Je kunt dan zien door welk huis van je horoscoop je Maan loopt. Wist je trouwens dat je bij Nieuwe Maan een soort wens kunt doen. Je moet dan kijken in welk huis van je horoscoop je Nieuwe Maan plaats vindt en voor dat huis kun je dan op het tijdstip van Nieuwe Maan vragen aan de Maan of zij je wil helpen. Bijvoorbeeld Nieuwe Maan in huis 2, dan kun je vragen om hulp als je iets wilt gaan doen met je talenten (solliciteren of studeren). Bij Nieuwe Maan in huis 7 kun je vragen om steun voor je huwelijk of voor je partner.

Je brengt me op een idee. Misschien schaf ik zelf ook wel een Maankalender aan.

Je moet er wel erg in hebben in welk teken de Maan loopt, zeker als de Maan wisselt van teken. De Maan gaat dan bijvoorbeeld van de Leeuw de Maagd in. Dat duurt meestal maar een paar uur, maar je kunt je bij een wisseling van teken dan wat lusteloos voelen.

groetjes
Maja
Magisch

Berichtdoor Maike32 » do 18 aug 2011, 18:42

Hoi Diedeltje,

Fijne site trouwens he, astro.com! Ik ben helaas niet zo thuis in het lezen van horoscopen, maar ik vind het erg interessant allemaal. Ik voel me vaak een echte weegschaal.

Groetjes en bedankt voor je tip, er is nog zoveel te ontdekken!
Maike
Maike32

Keer terug naar Boeken