|
je kunt je leven helen
39 berichten
• Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: je kunt je leven helenNiemand is 'zielig' ... alleen hoef je van mij je eigen gevoelens niet te vergelijken met anderen en het misschien een beetje minder te maken. 'Klaag' maar raak!
Re: je kunt je leven helenDat was nou ook wat bij mij op kwam, ik wist alleen niet hoe ik het wilde schrijven! Dus: ik sluit me aan bij Saskia.
![]() Ik neem de verantwoordelijkheid voor mijn eigen leven.
Re: je kunt je leven helenTHANKS!
![]() Where intention goes,
Energy flows. Where energy flows, Life grows
Re: je kunt je leven helen
Eigenlijk weet ik dat ook niet. Rood is ook de kleur van de liefde dus misschien kwam er heel veel liefde naar buiten? Dat is wat even in mij opkomt. Misschien heeft het ook wel met het helen te maken en is de chakra niet schoon nog is het het rood van alle kwaadheid die je nu loslaat. Ligt aan de kleur rood eigenlijk. Mijn ervaring is helder rood goed en donkerder rood minder goed. Laat het sowieso los ,want het wil er blijkbaar uit. In lak'ech
![]()
Re: je kunt je leven helenIk heb een een cursus gedaan waar dit in voorkomt, wat de verschillende kleuren in de chakra's betekenen. Of het zo is, voel je zelf wel aan. Volgens deze cursus staat de kleur rood in het hartchakra voor veel psychische pijn (het hart bloedt). Klinkt nogal heftig, neem het alleen aan als het voor jou ook zo voelt.
Re: je kunt je leven helenhet is de kleur BRANDWEER ROOD. en tegelijkertijd als ik rood bij mijn hartchakra zie, voel/zie ik een rode roos die langzaam tot bloei komt.
hier moet ik iedere keer weer om huilen. dank julie voor je antwoord. liefs ROSE Where intention goes,
Re: je kunt je leven helenVoor mijn gevoel ben jij dat Rose die tot bloei komt. Huilen helpt je om blokkades op te lossen. Ze noemen tranen ook wel smeltwater. Ik voel hier vreugde voor het tot bloei komen.
![]()
Re: je kunt je leven helenWAUW! dank je lieve LENTE.
liefs ROSE Where intention goes,
Re: je kunt je leven helenHeel mooi zeg.
En last die tranen maar lekker stromen bloeiende rose. In lak'ech
![]()
39 berichten
• Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4