Pinken

Post hier je dromen en discussieer over wat ze betekenen.

Pinken

Berichtdoor Lies » di 05 dec 2017, 16:18

Hallo,

Ik heb vannacht gedroomd dat ik buiten in een weiland was met pinken (soort van jonge koe). Er was ook een grote schuur en ik kon daar in kijken en daar stonden aanhangers met dode pinken allemaal zwarte. (In die schuur werden ze doodgemaakt) Die lagen allemaal netjes in die aanhangers. Er waren ook rode pinken en die leefden nog die stonden allemaal buiten in de wei. Ze reageerden niet meer en hadden allemaal ook zo'n schok gehad maar leken een soort van standbeelden. Er was er een en die keek me aan had een scheve mond maar mijn gevoel zei dat deze van het weiland weg wilde en ik wilde ook weg maar er was geen uitgang.Rechts van me stond een zwarte koe het draad aan te raken met zijn neus en omhoog doen. Ik keek nog een keer naar de schuur naar binnen en zag dus alle zwarte pinken weer netjes in de aanhangers liggen. Toen ik weer verder naar buiten keek zag ik in eens wel een uitweg waar in weg kon tja en toen werd ik wakker met een vreemd gevoel.

De zwarte waren allemaal dood behalve de koe die liep op een ander stukje en de rode hadden het overleefd.

Zou jij mij dit kunnen uitleggen? T zal wel weer iets zijn wat ik moet verwerken maar weet niet wat. Dank je wel.Groetjes Lies
Lies

Re: Pinken

Berichtdoor Sheherazade » di 05 dec 2017, 18:43

De schuur is meestal het onbewuste.
Een koe is een moedersymbool.
Misschien staan de zwarte koeien voor de dood?
Rood is verbonden met het leven, Eros en bloed.
Rode runderen waren in de oudheid heilige dieren.
Maar waarom zit jij tussen de koeien?

Zijn ze allemaal geƫlektrocuteerd?
Het schrikdraad moet ze binnenhouden.
Geeft een soort gevangenis aan op een eiland.
Schrikdraad kan op stress wijzen.
De schuur is hier een abattoir.

Misschien zijn de rode koeien wel geschrokken van hun kameraden?
Wat is er dood in jou?
Geen reeks dromen in een post plaatsen.
Een oester maakt van haar probleem een parel
Sheherazade

Berichtdoor Lies » wo 06 dec 2017, 13:06

Ik ben bezig met een transformatieproces.Van iemand die dus totaal niet bewust is naar iemand die dus bewust aan het worden is. Ben iemand tegengekomen en sinds dien is dit proces dus aan de gang.Ik heb verder geen contact maar het heeft iets met energie te maken. Sinds dit is gebeurt heb ik de dingen die vroeger thuis waren gebeurt nooit gezien en ook niet in mijn huwelijk. Daardoor lig ik nu in een scheiding.Er is in dit huwelijk iets gebeurt waardoor ik dus nu pas wakker ga worden hoe iemand is. ik leefde daardoor dus niet meer. Wil dit weer gaan doen.

Waarom ik daar tussen de koeien in staat weet ik ook niet.

De zwarte zijn allemaal geelectrocuteerd dat klopt.Het gevangen zijn op een eiland is dus waarschijnlijk mijn huwelijk.Ben mijzelf aan het los wrikken. Wat er nu aan zit te komen is best een onzekere tijd dus van daar de stress denk ik.Ik heb het afgelopen anderhalf jaar erg veel losgelaten en ben daar nog niet mee klaar.Daar zit veel verdriet van vroeger en nu.

Hopelijk heb je hier wat aan mijn uitleg? Zodat ik het weer kan begrijpen. Dank je wel voor de uitleg.
Lies

Berichtdoor Sheherazade » wo 06 dec 2017, 14:17

Misschien was iemand bewust het verleden aan het vermoorden? (begraven)
Vandaar dan wellicht die zwarte koeien (als kwaad?)
Bij hoge stroom verbrandt een lichaam en wordt zwart.
Dat omheinde veld is zeker je situatie waaruit je wilt ontsnappen.
Het schrikdraad probeert je tegen te houden.
Maar of je nu wel of niet wilt ontsnappen, uiteindelijk wacht toch de "executie".
Er is dus geen andere weg dan vechten voor jezelf om te overleven.
Schrikdraad kan ook als afweer dienen, dus anderen buiten sluiten.
Misschien houdt je zelf het schrikdraad in stand?

Geheel zwarte koeien zijn zeldzaam. Het is of je het niet anders dan zwart kunt zien.

Bij mij kwam het beeld op van de 7 vette en de 7 magere koeien uit de bijbelse profetie.
De droom van de farao die door Jozef correct werd uitgelegd.
Hij gaf ook de oplossing, om in de rijke jaren graan te verzamelen om daarmee de magere jaren te overleven.
Sheherazade

Berichtdoor Lies » wo 06 dec 2017, 15:28

ik weet inmiddels van mijzelf dat ik al die tijd mij voor mijn eigen gevoelens heb afgesloten en kan sinds kort weer mijn emoties weer voelen dat ik dat ben.Ben altijd voor mijzelf weggelopen. Probeer nu eigenlijk te blijven staan.

En mijn scheiding daar zal ik doorheen moeten en mijn mannetje gaan staan. Dat gaat pittig worden.Ik ben erg aan het dwarsliggen in dit om mijn plek weer terug te veroveren en laten zien wie ik ben. Ik zit in de pubertijd zeggen ze. Blijkbaar nooit in de pubertijd gezeten.

In mijn huwelijk mijn compleet weggecijferd en alles maar goed gevonden. Daar begint de opstand nu dus het dwarsliggen. Wil weer gezien worden.Ik heb doordat mijn ex man een hartstilstand heeft gehad dus de dood ook in de ogen gekeken.Daar door gezien dat het een soort eenrichtingsverkeer is geworden.

Voel me ook niet gerespecteerd om wie ik ben, er is geen begrip dat moet ik weer gaan herkrijgen. Door dat ze je niet berijpen is het moeilijker je te uiten. Soms kan ik niet alles zeggen want zoals ik het zie en beleef is anders dan hun het zien. ik heb wel een uitweg gezien in mijn droom dus kan er wel uit. Laat me niet tegen houden
Lies

Berichtdoor Sheherazade » wo 06 dec 2017, 18:00

Onthoud goed dat je nooit respect verkrijgt met onderdanig gedrag.
Liefde verkrijg je evenmin met toewijding en gehoorzaamheid.
Liefde moet van twee kanten komen anders loop je leeg door zelfopoffering.
Je kunt wel rekening willen houden met anderen maar waar zijn jouw behoeften en verlangens gebleven?
Dus moet je weer op zoek naar je zelf en dat brave koeien gedag afleggen.
Koeien zijn rustige herkauwers. Hera types.

Ken je het boek Godinnen in elke vrouw? (Bolen) lezen.

Daar kun je eigenschappen mee leren ontdekken.
Sommige vrouwen ontdekken pas wie ze zijn als hun man is overleden.
Zo afhankelijk en onderdanig hebben ze alles aan hem overgelaten.
Hij op zijn beurt gunde je geen eigenwaarde of zeggenschap.
Vrouwen zijn gericht op synthese (bijleggen en diplomatie bijeen houden)
Mannen zijn uit op de confrontatie en de strijd, onderscheid, profilering, imago handhaven.
Maar intussen heb jij dan wel het hele huishouden geregeld en bent tot bediende geworden van Blauwbaard.
Het is te hopen dat er geen "verborgen kamertje" is met een aantal "lijken". (affaires)
Hoewel de droom daar wel naar wijst.

Sterkte, ik leef met je mee.
Je ontdekt je kracht pas door een beproeving.
Sheherazade

Keer terug naar Dromen