Verjaardag, huilen, zakkenrollers

Post hier je dromen en discussieer over wat ze betekenen.

Verjaardag, huilen, zakkenrollers

Berichtdoor TSan » di 13 nov 2018, 17:23

Vannacht droomde ik dat het mijn verjaardag was bij familie, ik miste mijn opa die vorig jaar overleden is. Voor de rest was er enkel familie en een goeie vriendin van me. Zij zat op haar telefoon en speelde een spelletje er op, ze was niet helemaal aanwezig voelde ik. Ik voelde me daardoor heel erg alleen staan, het is voor mij nooit leuk om mijn familie te zien en me steun was er niet. Ik kreeg een stukje slagroomtaart van mijn tante.

Toen zat ik ineens in me huis, dezelfde vriendin was er weer. Ik keek naar haar, ik was heel blij dat ze er was, er kwam verdriet op en ik kon eindelijk is huilen, ze zag het en kwam naast me zitten om me te troosten, nu was ze wel helemaal aanwezig en dat voelde erg fijn. Hierna voelde ik me erg ziek, me zintuigen vielen een soort van uit even. Het was donker, ik voelde me alleen maar ziek en had oorbeschermers op dus hoorde niks, de vriendin bleef naast me zitten om me te steunen. Ik was nog niet helemaal lekker maar kwam 'weer terug', nam de kracht weer over me lijf, deed me ogen open en me oorbeschermers af omdat de postbode ineens binnen kwam.

Ik moest mijn handtekening zetten voor een pakketje. Ik voelde me helemaal niet goed maar deed alsof het goed ging samen met die vriendin van me.

Toen liep ik samen met mijn zusje en vader, ik had zelf geen shirt aan en het was koud weer, naar een voetbalclub, ik had een wedstrijd. Ik keek wel of ik een shirt nodig had tijdens de wedstrijd als ik aan het spelen was, als ik beweeg is het niet zo koud was de logica. Ik ontweek mijn vader, ik heb een slechte band met hem en wou ook in me droom zo min mogelijk met hem te maken hebben.

Toen gingen we de kantine in van de voetbalclub. Hier hingen warme truien, ik deed er één aan, deze was lekker warm. Er moest iets betaald worden, ik wist niet wat allemaal maar me zusje betaalde met een pinpas, het was 83 euro.

Er waren zakkenrollers hoorden we, ik keek naar een stel, vrouw en een man, de vrouw kwam heel sexy over om de aandacht af te leiden en zo zakken te rollen. Ik had het door. Ik zag het ook gebeuren, ze kneep ook in iemands been en dat deed pijn bij diegene.

Ik gaf aan twee rechercheurs aan dat ik dacht dat dat stel de zakkenrollers waren. Ze namen het serieus, ik zei, niet nu, je moet ze op heterdaad betrappen. Toen gingen ik, mijn zusje en vader snel door want we moesten weg. Mijn droom stopte hier.
TSan

Keer terug naar Dromen