meisje wordt gedoopt en veranderd in een jongen

Post hier je dromen en discussieer over wat ze betekenen.

meisje wordt gedoopt en veranderd in een jongen

Berichtdoor droombelever » zo 19 jun 2016, 09:11

Een paar dagen geleden had ik volgende droom:
In deze droom was ik aan een grote kerk, waar ik jaren geleden al eens van gedroomd heb. Dezelfde pater van toen stond er weer. Toen ik zei dat de deur open gaat een vrouw naar buiten komt met een naakt meisje. Toen die vrouw naar buiten kwam, had zij een klein, druipnat meisje op haar hand zitten. De hand van die vrouw vormde een soort van zitje en de arm ging nu voorlangs dat meisje. Die pater keek naar die vrouw en zei toen;"Is zij nu gedoopt"? De vrouw zei ja. Ik zei toen:"Waarom draag je haar zo? Is het omdat je niet weet dat ik al weet dat zij naakt is"? Daarop zette zij dat meisje op de grond en kort nadien begon dat meisje langzaam, maar zeker te groeien en nadien ook nog te veranderen in een jongen. Na enige tijd was dat meisje een echte jongen geworden. Daarna werd, werd die piemel van dat kind stijf en begon te ejaculeren. Toen zei die pater:"Ge zult nu een nieuwe naam moeten kiezen want ge zult waarschijnlijk een meisjesnaam hebben'. Die vrouw zei dat het kind een uniseksnaam heeft meegekregen.Toen stond ik daar nog alleen. Ik ging die kerk binnen en was aan zee. Een vloedgolf en ik was wakker. Dus...

Ik heb in de jaren 90 eens een vrouw gezien die haar twee kinderen op die manier 'droeg', daarbij zwaaide zij haar armen zoals een schommel. En dat vonden die twee kinderen blijkbaar plezant.
Dromen zijn niet altijd bedrog. Ze kunnen ook voorspellend, waarschuwend of lerend zijn. Heb ik alledrie reeds enkele keren mogen ondervinden.
droombelever

Re: meisje wordt gedoopt en veranderd in een jongen

Berichtdoor Sheherazade » zo 19 jun 2016, 09:28

Het is nogal vreemd dat die pater vraagt of het kind gedoopt is?
Dat is immers normaal gezien zijn taak.
Hier is het ook de vraag of het kind gedoopt is of net geboren?
Een kind dat op een hand past moet immers wel erg klein zijn.
Ze wordt hier zeg maar, op handen gedragen.
Lijkt mij meer een Zelfsymbool.

Het is net of de oermoeder het kind draagt en doopt.

Dan transformeert het bijzondere kind uit tot een jongen en ejaculeert.
Dat heeft een gevolg als die vloedgolf in de kerk en aan zee. (emotie?)
Ejaculatie als een scheppingsdaad van een godheid.
Niet meer dan een droom per post. Geen dromen van derden plaatsen.
Sheherazade

Re: meisje wordt gedoopt en veranderd in een jongen

Berichtdoor droombelever » di 09 jul 2019, 09:46

https://nl.metrotime.be/2017/08/09/must ... e-jongens/
Dit is ook zo iets, als in mijn droom. Maar dan in het echt, en dat gebeurd geleidelijk.
Zou ik DAAR dan kunnen van gedroomd hebben. Heb het pas een paar dagen geleden tegengekomen dit artikel.
Dromen zijn niet altijd bedrog. Ze kunnen ook voorspellend, waarschuwend of lerend zijn. Heb ik alledrie reeds enkele keren mogen ondervinden.
droombelever

Keer terug naar Dromen