Droom

Post hier je dromen en discussieer over wat ze betekenen.

Droom

Berichtdoor LolaKiki » vr 12 jul 2019, 09:24

Goedemorgen,

Ik droomde vanmorgen dat ik een baby heb gekregen met mijn allereerste partner. We waren in het oude huis van mijn ouders en er was familie. Ik was heel blij maar ook veebaast. Ik liep de hele tijd rond met mijn baby, maar met mijn ogen dicht en bangig. Mijn baby werd ziek en kreeg koorts en er kwam pus uit haar linkeroor. Ik in paniek mijn ex bevelen naar de dokter te gaan, die ons had bevelen naar hem toe te komen, omdat er iets in haar oor zat wat eruit moest. Mijn baby bleek ook te kunnen praten. Er was een familielid die zei dat ik geen zalf in haar oor moest doen. Ik was boos omdat ik mij bewust was van wat mijn baby had aangetrokken of wat haar was aangedaan. We gingen naar de dokter die een bekende bleek te zijn. De plek waar we waren was een abatoir en een plek waar bleek geesteszieke mensen zaten opgesloten. De dokter ging opereren en toen werd ik wakker. Mijn ex die was heel nonchalant tijdens dit alles, had geen haast, terwijl ik in paniek was. Ik ergerde mij aan dat hij alleen maar aan het eten was. Overigens was is niet de jonge vrouw die ik was toen ik met hem was. Ik was mijzelf zoals ik nu ben en mij bewust van het feit dat ik 2 kinderen heb. Wat betekent dit allemaal?
Bvd
LolaKiki

Keer terug naar Dromen