Vluchten uit slaapkamer

Post hier je dromen en discussieer over wat ze betekenen.

Vluchten uit slaapkamer

Berichtdoor *Bibi* » za 11 feb 2017, 11:19

Hoi hoi

Ik heb al aantal keren dezelfde droom gehad en hoop dat er hier iemand is die deze droom kan uitleggen. Ik kan het zelf niet vinden op internet.

De droom gaat zo:

Ik lig in bed en ineens is het net of er een zwarte doek over m'n kamer komt, alles wordt zwart en ik moet vluchten naar mijn deur omdat ik anders niet meer uit de kamer kom. Ik vlucht voor mijn leven en vlucht op dat moment ook echt mijn kamer uit, want ik word steeds wakker bij de deur. Het is ook een keer voorgekomen dat ik wakker werd bij de deur, in paniek en ik bijna flauw viel. Mijn dochter riep mij, omdat ik aan t schreeuwen was volgens haar. Ik werd misselijk en het zweet brak mij uit. Ik had t gevoel zo weg te vallen. Ik heb m'n vriend in paniek gebeld dat hij thuis moest komen dat het niet goed ging met mij dat ik flauw ging vallen. Ik ben uiteindelijk niet flauw gevallen maar was heel erg aan het beven en zweten. Ik denk dat ik te snel ben opgestaan toen ik weer ben gaan vluchten uit mijn kamer want ik had weer die droom.

Ik heb deze droom al heel vaak gehad, steeds het zelfde. Wie kan mij helpen deze droom uit te leggen wat het kan betekenen

Heel erg bedankt alvast!
*Bibi*

Keer terug naar Dromen