Rare en verwarrende droom

Post hier je dromen en discussieer over wat ze betekenen.

Rare en verwarrende droom

Berichtdoor ... » ma 02 okt 2017, 17:37

Wat merkwaardig was toen mijn droom startte was dat ik de slechte was. Dus er was een soort platformig ding dat ik op een hologram van de aardbol kon besturen. Als ik dit op een bepaalde plaats zette ontplofte die plaats niet veel later. Ik zit op een glijbaan het platform te besturen tot een jongen naast mij kwam zitten. We praatten tot ik hem gewoon zonder reden van de glijbaan duwde. Hie viel en was bewusteloos. Een paar momenten later zag ik een groep van 5 mensen langlopen die zeiden " we moeten dit stoppen voordat de volgende plaats ontploft! ". Toen ze uit mijn zicht waren achtervolgde ik ze er was een tweeling (waarvan één een lief had) en een ander koppeltje. Ik staarde naar hen toen ze een oud gebouw binnenstapten. Ik zag het ander koppeltje naar een raam stappen totdat de jongen wegging vanhet meisje. De jongste van de tweeling wandelde naar het meisje nadat hij iets zei tegen haar duwde hij haar uit het raam en viel het meisje op de grond van het 3de verdiep. Ze was op slag dood ... de anderen zagen dat ze viel en liepen allemaal uit het huis. De oudste van de tweeling hield zijn lief tegen voor zei de deur uit kon gaan. Op dat moment ontplofte het kleine parkje waar ik een paar momenten geleden zat (doordat ik het platform daar had gezet). Later bleek dat de oudste van de tweeling wist dat zijn lief eigenlijk zijn jongere drielingzus is. Zij wist dat niet.
...

Keer terug naar Dromen