droom 112 televisie

Post hier je dromen en discussieer over wat ze betekenen.

droom 112 televisie

Berichtdoor droombelever » di 26 dec 2017, 10:13

In deze droom was ik bij oud-buren. De televisie stond aan en er was een film (denk ik) die zich zichtbaar afspeelde in de romeinse tijd. De meisjes en vrouwen hadden lange kleren aan. De jongens die hadden allemaal een bruine pull, zo te zien in leder, en een rok gemaakt van losse stroken leder die onderaan halfrond waren. Doordat die stoken enkel bovenaan aan een riem waren vastgemaakt, gaf dat wel een goede bewegingsvrijheid. Er waren een paar jongens die zo te zien, een rok aanhadden die eigenlijk te kort was voor hun gestalte. Want zo kon je zien dat die verder geen kleding aanhadden. In die film was het precies normaal dat die er zo bijliepen. Ik zei tegen die buurvrouw:"Kijk eens, hoeveel plezeier dat die twee jongens in hun blote poep hebben". Daarop werd er gebeld. Die vrouw gaat opendoen en ik zie dat mam binnenkomt. Echter hier is zij zo te zien nog maar een jaartje of veertig. Dan komt mam tot bij mij en bekijkt mij, en vraagt dan:"Is er iets wat ge zou willen hebben"? Ik zeg:"Ja, gekleed gaan zoals die twee jongens hier op de televisie". Ik kijk naar de buurvrouw, en doe teken naar de televisie. Daarop neemt zij de afstandsbediening en laat het beeld wat teruglopen tot dat die twee jongens terug in beeld zijn. Dan neemt mam een doos uit een kast, en geeft die aan mij. Op het moment dat ik die doos opendoe, heb ik het al aan. Nu sta ik daar ook zoals die twee jongens op die televisie, gekleed in een lerern rok en leren trui, sandalen en kousen. Dan word ik naar een spiegel geleid en zie ik ook mijn piemel hangen zoals bij die twee jongens op televisie. Dan werd ik wakker. Dus...
Dromen zijn niet altijd bedrog. Ze kunnen ook voorspellend, waarschuwend of lerend zijn. Heb ik alledrie reeds enkele keren mogen ondervinden.
droombelever

Re: droom 112 televisie

Berichtdoor Sheherazade » di 26 dec 2017, 12:52

Het is misschien wel historisch, want de Kelten droegen geen onderbroek in de strijd.
Onder de kilt dragen ze zelfs tegenwoordig nog niets.
Het kan om praktische redenen zijn geweest want even wassen zat er niet in.
Kelten tilden hun rok of Kilt op om hun genitaliƫn of achterste aan de vijand te tonen en stootten de meest woeste kreten uit.
In een moderne film is dat ook letterlijk zo verfilmd.

Spartanen of grieken streden zelfs geheel naakt.

Maar of je gelukkig zou zijn als Romeins soldaat valt te betwijfelen.
Overigens bestaan er in de transgender- of androgyne kleding inderdaad Romeinse (leren) rokken.
Of iets in die stijl in stof.
Niet meer dan een droom per post. Geen dromen van derden plaatsen.
Sheherazade

Keer terug naar Dromen