2 018 / 002 naakt en jurkje 1

Post hier je dromen en discussieer over wat ze betekenen.

2 018 / 002 naakt en jurkje 1

Berichtdoor droombelever » di 02 jan 2018, 12:04

In deze droom was ik in een huis, ik stond er in een soort van hall. Op een paar sandalen en kousen na, was ik helemaal naakt. Die hall was een rechthoekige plaats waar verscheidene deuren op uitkwamen. Ik keek door de eerste deur en zag mam aan de afwasbak staan, zowel mam als de afwasbak waren van een jaar of 40 terug, die was in steen (frut zoals ze zeiden). Mam keek mij aan, maar zei niks. Ik ging naar binnen en zag twee dezelfde foto's van mij hangen. Op één daarvan waren met een viltstift twee lijnen getrokken: één lijn waar de nieuwe lende kwam, en één lijn welke de onderkant van het kleedje aangaf. Ik vroeg aan mam waar mijn bloemenjurkje was en of zij dat al had verkort. Mam zei dat het aan de kapstok hing. Ik ging terug de keuken uit en op zoek naar die kapstok die ik dan ook vond. Toen ik er een jas wilde van afpakken, viel alles op de grond. Na wat rommelen vond ik het dan toch. Toen ik het aangetrokken had, ging ik terug naar mam om het te laten zien. Mam vond het eigenlijk nog iets te lang. Mijn piemel was niet helemaal zichtbaar genoeg vond zij. Toen werd ik wakker. Dus
Dromen zijn niet altijd bedrog. Ze kunnen ook voorspellend, waarschuwend of lerend zijn. Heb ik alledrie reeds enkele keren mogen ondervinden.
droombelever

Keer terug naar Dromen