Kittens

Post hier je dromen en discussieer over wat ze betekenen.

Kittens

Berichtdoor MysteryKit » di 02 jan 2018, 12:28

Ik had heel veel rare dromen vandacht maar deze spreekt me toch aan. Ik was op een soort boederij met 2 andere van mij leeftijd ik ddnk op ruimen dat het mijn werk was of atage van school. Maar er waren daar super veel kittens wel 100 van die kleine wormpjes net gebkren kittens veel waren er dood en het hield niet ol ze bleven komen ik vond het zo sneu ze konden zich zelf niet redden of verzorgen ze verdronken in het kleinste plasje.
Ik pakte ze uit de plasje en legde ze op het droge zoveel mogelijk. Die andere waren niet blij dat ik.ze hielp ik mocht er ook geen een mee nemen wat ik juist heel er graag wou. Uiteindelijk luisterde ik niet .eer naar ze en ging ik naar een kitten in nood ik pkte hem.op maake hem droog en warm. En voor dat ik het wist negon hij lange haren te krijgen ala een echte kitten super cute ik wou hem mee naar huis nemen het liefate houden maar ik wist dat, dat njet kon. Maar ik wou er natuurlijk veel meer mee nemen omdat ik het nket meer kon aanzien dat ze dood gingen en de moedera verzorgde ze niet eens. Ik wou ze allemaal verzorgen en als ze groter waren verkopen op een goede plek.
MysteryKit

Re: Kittens

Berichtdoor Sheherazade » di 02 jan 2018, 12:58

Het redden van zwerfkatjes is een zorgbehoefte.
Er zijn delen van jezelf die aandacht nodig hebben.
Het projecteren van zulke stakkerbeelden loopt meestal voorbij aan de eigen behoeften.
Niet meer dan een droom per post. Geen dromen van derden plaatsen.
Sheherazade

Keer terug naar Dromen