Vulkaanuitbarstinf, lava/magma

Post hier je dromen en discussieer over wat ze betekenen.

Vulkaanuitbarstinf, lava/magma

Berichtdoor MysteryKit » zo 07 jan 2018, 11:22

Vanacht droomde ik super raar en eng en ik maak me best veel zorgen of wat het zal kunnen beyekenen.
Ik ging met mijn moeder naar een nieuw plek verhuizen ofzo in de bergen we hadden er buren en het wel al laat we hadden nog niet eena een huis ofzo dus gingen we naar de buren toe. 1 vader 1 moeder (denk ik) en kinderen zussjes en broertje weet niet precies hoeveel en wie precies. De vader was super aardig e we mochten er overnachten maar het hing op eens keihard onweren en er werd infrslagen door bliksem in de hek en er ontstond vuur. Dus moest ik het vuur blussen onweer was eindelijk opgehouden. Totdat de huis zachtjes begon te schudden en ik lava of magma zag die langs de huis kwam de achterdeur was als eerste geblokeerd en de moeder van die kinderen ging dood door de vuur (weet niet zeker die stuk bleef vaag) we zaten gwn op/naast een slapende vulkaan ik riep we moeten hier weg en nu voor dat we worden in gesloten want achter was al vol met lava dus gingen spullen pakken en wegwezen via voordeur.
Naar buiten en gingen we lopen, naar bussen toe o.o ik was even weg geen idee waar ik heen moest maar toen ik terug was waren de vader en mijn moeder weg! Ik vroeg waar mijn moeder was en ze hielden me tegen ofzo en antwoorde niet ik begon te schreeuwe en zeuren waar ze is. Ze zijdd dat ze al in een bus zat dus rende ik voor aan naar de bussen toe om haar te zoeken en te roepen, Maar niks. Ik zag opeens mijn bus staan de bus naar minn huis toe dus rende ereen en stapte erin. Ik zij sorry ik heb geen Ov ofzo. Maar de deuren gingen al dicht en het rare eraan was te was een bus zonder stoelen + ik was hellemaal alleen er in. Ik keek nog 1x naar de bus nummer was het de verkeerde bus ging wel zelfde richting op maar niet hellemaal. Er zaten 2 mannen erin te praten bus shafeur en een andere ik was moe vn wat er was gebeurd etc en viel inslaap. Ik weet nog dat ik mijn pyama aan gad in mijn droom. Daarna werd ik wakker.
MysteryKit

Re: Vulkaanuitbarstinf, lava/magma

Berichtdoor Sheherazade » zo 07 jan 2018, 12:07

Een vulkaan wijst meestal op een woede die tot uitbarsting komt.
Alles kan worden vernietigd en de angst je ouders en verwanten te verliezen is groot.
Soms worden de goden toornig en vernietigen alles waaraan je vastzit, omdat je anders niet vooruit komt in het leven.
Het wijst ook op heftige emoties en overdrachtelijk op een soort orgasme.
De spanningen in het onbewuste of de onderwereld komen tot uitbarsting.

Het is dan de vraag in hoeverre dit in je reƫle leven past?

Donder en bliksem wijzen op stress en spanningen.

In de bergen ben je dichter bij de goden.

De eenzame bus waar je geen zitplaats hebt geeft een leegte aan in je bestaan.
Je hebt als het ware je plaats niet gevonden.
Bussen bestuur je niet zelf.

Ook het feit dat je in de verkeerde bus stapte, geeft aan dat je in het leven de richting kwijt bent.
Niet meer dan een droom per post. Geen dromen van derden plaatsen.
Sheherazade

Keer terug naar Dromen