Nachtmerrie kat/monster

Post hier je dromen en discussieer over wat ze betekenen.

Nachtmerrie kat/monster

Berichtdoor MysteryKit » wo 10 jan 2018, 09:15

Vanacht een vreselijke nachtmerrie gehad met 2 gedeeltes geloof ik. De eerste is best wel vaag dus ik weet het niet allemaal precies meer. Er was een klein groen monster die acid schoot gtorne vieze zuur als hij je raakte verbrand het ofzo ik weet dat ik hem versloeg met groente? Brocoli ofzo geen idee maar hij was tenminste verslagen of dat sachten we tenminste. In de 2e versie weet ik het nog best wel goed, ik was op school paar klas genoten en de docent was er ook we waren in het dierenverblijf er waren er ratten en muizen maar er was wat mis gegaan een rat en een muis hadden jonkies dus muizen die best wel groot waren maar dat was niet alles. We gaven ze eten etc. En namen een pauze toen er op eens een zwart witte kat kwam aan lopen met zijn poot/klauw onder de bloed en zijn snuit en bek ook onder de bloed zelfs op zijn borst. Ik dacht eerst die heet gwn een prey gekilt en opgegeten hij zat rustig zich zelf schoon te poetsen tot ik opeens een naar gevoel kreeg van we moeten weg hier dus ik probeerde de docent over te halen om weg te gaan omdat er iets mis was we stonden op tot opeens die kat veranderde in die groene monster naa die muizen ging lopen de muizen waren opeens eiren of concoons die hatchde en voegde zich toe aan die kat/monster het was super groot groter dan een huis. Wij rende weg en het was puur op mij gericht hij schoot die acid wat opeens op een target kon richten hij was groter en sterker. Ik rende in achool en verstoptr me. Hik had me gevonden en probeerde mij te grijpen. Ik weet nog dat andere mensen iets over de monster heen gooide het waren rozijnen ze dachten dat, dat de weak point was van de monster maar dat was het niet. Ik vluchte uit mijn nachtmerrie en het lukte maar toen viel ik weer in slaap en zat ik er weer in uiteindelijk vlixhte ik weer en werd ik echt wakker.
MysteryKit

Re: Nachtmerrie kat/monster

Berichtdoor Sheherazade » wo 10 jan 2018, 11:35

De droom beeldt een chaos aan gedachten uit. (woordensalade)
Voer je muizen dan zal er een plaag ontstaan.
De kat zal er zeker tegen vechten, maar als jij het probleem voedt?

Het groene monster is waarschijnlijk jaloezie.
Muizen zijn knaagdieren. Knaagt er iets aan je?
Geen reeks dromen in een post plaatsen.
Een oester maakt van haar probleem een parel
Sheherazade

Re: Nachtmerrie kat/monster

Berichtdoor MysteryKit » wo 10 jan 2018, 11:44

Uhm, ik weet geen een situatie waarvan ik jaloers op kan zijn. Alleen onzekerheid in heel veel dingen vooral relaties enz. Maar daar zit geen jaloezie in.
MysteryKit

Keer terug naar Dromen