Drrom met duidelijke boodschap.. maar wat?

Post hier je dromen en discussieer over wat ze betekenen.

Drrom met duidelijke boodschap.. maar wat?

Berichtdoor Annegrotebeer » ma 15 jan 2018, 08:18

Hoi allemaal,

Ik wordt net wakker met een hele duidelijke droom. Weet het nog tot in detail en er kwamen veel vrienden en kennissen in voor. Het gekke is dat ik altijd droomloze nachten heb en nu zo'n duidelijke droom dat ik heel benieuwd ben wat jullie er in zien.

Ik zat in een bos in de bergen, het was heel warm, ik denk dat het een soort festivalletje was. Geen muziek maar die sfeer wel. Het was heel leuk en gezellig tot een iets wat jonger meisje, zo rond de 15, kende haar vaag, viel en haar vinger was uit de kom. Heel veel mensen waren er maar niemand deed iets behalve kijken. Ik kende de eigenaren van het terrein dus ik wilde ze bellen. We moesten zorgen dat we snel de huisartesenpost belden zodat we naar het ziekenhuis konden. Want als we ambulance zou ze een hele hoge rekening krijgen. Maar de nummers van de eigenaren stonden niet meer in mijn telefoon. Had geen internet en niemand daar had een nummer of luisterde. Ik ging iedereen vragen. Ondertussen had iemand de ambulance gebeld maar die werd ook weer weg gestuurd want dat zou teveel geld kosten. Maar dillemma want meisje had zoveel pijn. Ik ging op zoek naar iemand met een telefoonnummer en ging naar een plek waar vrienden van mij zouden zijn die een nummer moesten hebben. Maar niemand luisterde naar me, of deed moeite om even in zn telefoon te kijken of mij te helpen met het vinden van een nummer. IK werd boos omdat ik in paniek was en daardoor uitgelachen. Een vriend van mij wilde wel helpen maar was aan de drugs en alles ging langzaam, onrealistisch en gepaart met veel knuffels, en dat was lief, maar ik wilde niet knuffelen ik wilde gewoon een nummer om te bellen om haar te helpen. Helemaal gefrustreert liep ik weg en kwam ik mijn huidige vriend tegen. Ik vroeg het aan hem en hij had ook niks en ik uitte mn frustraties, gepaart met tranen en paniek over dat niemand luisterde en daar een meisje was met veel pijn en de ambulance weggestuurd was. In het normale leven zou hij de eerste zijn die mij zou helpen en haar ook, maar nu haalde hij zn schouders op en zei; an het is niet jouw verantwoordelijkheid. Intussen was ik aan de andere kant van het terrein en moest ik nog naar haar terug lopen. Dit deed ik al zoekend naar het nummer en hopend dat iemand anders in middels actie had ondernomen. Toen werd ik wakker,

Pfff, het was vooral zo intens omdat de mensen zo realistisch waren en er zoveel echt dierbare vrienden in voortkwamen. Wie kan deze droom uitleggen? Super dankbaar alvast.

Liefs
Annegrotebeer

Keer terug naar Dromen