Oude woonplaats

Post hier je dromen en discussieer over wat ze betekenen.

Oude woonplaats

Berichtdoor Siliene » di 03 apr 2018, 03:01

Ik zat met een tante op balkon het was mooi weer we waren aan het praten er was nog een man bij maar zijn gezicht was niet te zien dus wist niet wie het was opeens kwam een jonge op een scoter hij gaf steeds gas maar hij bleef op een plek staan en ik volgde dat het was een lichte jonge ik rende naar binnen niemand die daar op reageerde tot dat die jonge via het balkon naar binnen kwam en op mij schoot en weg rende toen kwam tante kijken ik zei tegen haar bel de politie toe belde die jonge aan met meerder jongens hij zei het was niet de bedoeling hij moest iemand anders hebben dus hoe ze stonden te praten tante en die 4 jongens merkte ik pas dat ik in mijn zij of buik was geraakt door een kogel en ik probeerde politie te belle maar mijn telefoon deed raar en die jongens probeerde de deur open te krijgen en ik lokte die deur want tante had die grendels maar ik probeerde 112 te bellen maar door al dat geduwen van de deur die grendels braken ook en ik probeerde 112 te toetsen ik toetsten steeds 113 of 1234 ondertussen hadden ze de deur wel zo gevorseerd dat ze binnen kwamen begonnen te schreuwen of dingen te zeggen toen kwam een klein vrouwtje er bij ze was ook aan het schreuwen en toen noemde ze een naam toen gaven we aan dat wij het niet waren zijn ze weggegaan. Volgens mij zei ze ook nog van neem ze niet kwalijk het zijn autisten.
Siliene

Re: Oude woonplaats

Berichtdoor Sheherazade » di 03 apr 2018, 07:01

De onbekende man zonder gezicht heeft geen herkenbare identiteit.
Het is een beeld dat nog niet bewust is geworden. (mannelijke invloed)
Maar de mannelijke veelvoudige invloed keert terug als bende.
Het huis ben je zelf, dus ze dringen je psyche binnen.
Je voelt je in je buik geraakt door een patroon. Dat is vaak een beeld van een penetratie door een fallische invloed. (symbolisch een aanranding). Schieten is vaak kritiek maar de plaats waar je geraakt bent lijkt mij seksueel gericht.
De barbaren druipen later af maar je bent dus wel geraakt of gekwetst.
Vaak komen deze schaduwelementen voor in dromen rond de pubertijd als het mannelijke element zijn invloed laat voelen.
De jongen op de scooter zal wel verband houden met een andere droom.
(prins op het witte paard?)
Gas geven wijst op libido en hij laat eigenlijk agressief erectisch baltsgedrag zien. Haantjes gedrag onder het romantische balkonnetje.
Niet de manier om een vrouw te imponeren. (dominantie) Als je niet op die avances ingaat komt zijn bende barbaren binnen.
Geen reeks dromen in een post plaatsen.
Een oester maakt van haar probleem een parel
Sheherazade

Re: Oude woonplaats

Berichtdoor Siliene » di 03 apr 2018, 10:58

Bedankt voor je reactie.
Siliene

Keer terug naar Dromen