ook gewoon raar

Post hier je dromen en discussieer over wat ze betekenen.

ook gewoon raar

Berichtdoor thomasjacobs90 » do 05 apr 2018, 18:06

dit is een set dromen ben benieuwd wat jullie er van vinden.

ik ben zelf rennende en er komt een auto op me af overdag in de buurt waar ik heb gewoond.. na een poos te hebben gerend ben ik slim om een plek in te rennen waar de auto niet kan komen. na nog een poosje rennen ga ik het bos in. na een tijdje rennen kom ik een huisje met een bruggetje tegen. dit is een soort van magisch bruggetje want ik wordt voor mijn gevoel ergens anders naar ge teleporteerd. na over dit bruggetje te zijn geweest voel ik me vredig, ik kom terecht langs het bos en een weg. eigenlijk voelt het als tussen twee werelden lopen. deze droom kreeg ik vaker waarbij ik het bruggetje steeds makkelijker kon vinden nu is mijn dromen als ik ze krijg anders. ik zit met een aantal kinderen in de schoolbus waarbij ik de route wijs naar een bergachtig landschap waar we langzaam over een smalle weg moeten rijden. uiteindelijk rijden we over een kleine zwart met witte puntjes een soort granieten kleine spiraal slippend omhoog en gaan we door een gat op een veel grotere spiraal naar beneden. deze droom heb ik ook vaker gehad waarbij de laatste er ook kinderen speelde langs de bus, en de kinderen constant op een knop op de kleine spiraal drukte waarbij er water over de spiraal liep. dit werdt door mij gezien als iets heel belangrijks voor het functioneren van de telepator besefte ik me toen ik voor het laatst de droom kreeg. ik weet vooralsnog niet waar hij mij naar toe brengt. met de laatste droom waarbij ik sta te praten met iemand langs een stad genaamd jaive op een planeet langs een aardachtige planeet of de aarde heeft iemand een idee wat jaive betekend groetjes
thomasjacobs90

Re: ook gewoon raar

Berichtdoor Sheherazade » do 05 apr 2018, 20:21

Wat je beschrijft is een soort doorgang via het labyrint van het onbewuste naar de geestelijke wereld.
Maar het is wel een weg omlaag vooral omdat er water naar omlaag loopt.
Dat wijst niet op bewustwording, maar juist het omgekeerde.

De teleporter wijst ook naar een wat zweverige gesteldheid die je van de wereld en de realiteit vervreemd.
Niet meer dan een droom per post. Geen dromen van derden plaatsen.
Sheherazade

Keer terug naar Dromen