Myserie...

Post hier je dromen en discussieer over wat ze betekenen.

Myserie...

Berichtdoor Helga » di 10 apr 2018, 21:21

Beste forumleden,

Ik heb eigenlijk inzicht nodig adhv mijn recente dromen maar ook levensgebeurtenissen.
Ik ben al ongeveel 1,5 jaar samen met mijn vriend. Hij heeft 6 maanden geleden getekend bij een aannemer om zijn appartement te verbouwen (volledig afbreken en renoveren), het idee was dat als de werken klaar zouden zijn +- eind oktober, we dan samen een nieuwe start zouden beginnen met mn vriens. De verbouwenigen zijn echter de mist in gegaan. De afbraak is zeer snel gebeurd maar sindsdien is er nog nauwelijks wat gebeurd.. dus mijn vriend heeft 90% van het totaalbedrag betaald, waar hij een werf voor in de plaats gekregen heeft. Ondertussen zitten we met advokaten en blijkt die aannemer een bekende bandiet te zijn die met alles wegkomt, ongelofelijk, ik en mn vriend zijn letterlijk zot aan het worden. Maar ik ga mijn verhaal toch zo kort mogelijk moeten houden. Wij hebben bij wijze van spreken geen dak boven ons hoofd, mijn vriend is ondertussen serieuze gezondheidsproblemen aan het ontwikkelen, namelijk lage rug pijn, zo erg dat hij erg mager en wit is al gedurende een maand. In behandeling natuurlijk ondertussen, maar het is dus zo een dikke brok al da gedoe da het soms lijkt da we zouden kunnen doodvallen van de myserie en vermoeidheid. Ik droom de laaste tijd heel vaak dat mn vriend ziek op een (wit) bed ligt en dat ik de zaken voor hem in orde moet brengen (wat ik in het echte leven ook heel vaak moet doen) ik heb onlangs gedroomd dat ik zelfs naar het buitenland moest gaan om zaken te regelen, en terwijl belde hij mij en zei wat ik moest doen en op een bepaald moment viel in gewoon neer in mijn droom en kon niet meer bewegen, het regende, was donker, bewolkt, ik lag in londen op een kassijweg in een ouderweds straatje.. ik weet niet wat ik met die dromen moet. Ik zou zo graag willen geloven dat het snel goed komt en dat de appartementswerken hervat zullen worden, zodat we een dak boven ons hoofd hebben en de dagdagelijkse handelingen normaal kunnen uitvoeren. Je zou kunnen denken, ma ga bij familie, vrienden slapen. Dat is allemaal te doen als je weet wanneer je terug naar je vaste plekje kunt gaan maar dit is niet meer het geval.. het is zoooo zwaar.. sorry, ik weet gewoon niet meer waar ik het allemaal kwijt kan. En daar nog mijn angsten bij van, en als het appartement eindelijk klaar is en er opeens een reden gaat zijn om met mijn vriend uit elkaar te gaan, dan ga ik die lange moeilijke weg voor niets afgelegd?? Mischien kan iemand mij helpen de weg te wijzen...
Helga

Re: Myserie...

Berichtdoor Sheherazade » wo 11 apr 2018, 09:41

Heel moeilijk om daarover iets te zeggen.
Je kunt omdat je geen dak boven je hoofd hebt natuurlijk een woning met urgentie aanvragen.
Of een stacaravan huren, of een keet. Die kunnen best comfortabel zijn. Maar of je die bijkomende kosten kunt verhalen? Dat zou moeten kunnen, maar met een bandiet of een kip zonder veren?
Je zou zeker depri worden en de moed verliezen met zo'n zaak.
Zolang dat niet afgerond is zul je financieel wel in grote problemen zitten.

Lage rugpijn kan komen van emoties die hoog zitten.
De grote verbouwing zoals de TV dat zo lekker promoot gaat wel voorbij aan de gigantische inspanningen en een dubbele dagtaak die dat oplevert. Vaak genoeg storten de mensen in van de zorgen en onverwachte kosten met zulke projecten. Daarbij louche aannemers of lakse werknemers. Je moet chef zijn op je eigen bouwlocatie.
Denk dat de sombere sfeer in het buitenland iets weergeeft van neerslachtige stemmingen (Londense mist?) en het gevoel van vervreemding of verlorenheid.

Wens je sterkte toe.
Niet meer dan een droom per post. Geen dromen van derden plaatsen.
Sheherazade

Keer terug naar Dromen