was dit een voorteken, maar van wat?

Post hier je dromen en discussieer over wat ze betekenen.

was dit een voorteken, maar van wat?

Berichtdoor carla wakker » do 12 apr 2018, 20:11

ik had een droom ik was aan het slapen, en werd wakker mijn hond (die overleden is) maakte mij wakker en hij ging zijn halsband pakken, ik deed de riem om en wou naar de deur lopen, ineens gaf zijn lichaamstaal te kennen niet verder gaan, en hij was vrij Allert zo heb ik hem niet vaak gezien, ik keek uit het raam en zag en hoorde dat er mensen uit hun huizen werden getrokken, het meeste vrouwen en kinderen , ik werd zachtjes door Dorus naar een hoek achter een deur gedreven, het gegil en gesleep stopte, maar de hond ging voor mij staan en liet me niet passeren ik bleef dus staan, even later kwamen er allemaal mensen door het huis lopen en liepen ons voorbij, ik werd wakker in mijn Eigenhuis en bed, en Dorus was ook weer weg, en besloot verder te slapen, hoorde ik drie keer kloppen op mijn buiten deur en kwam er iemand door de deur naar binnen, ik zei laat me slapen en hij zij okee ik heb de tijd en liep door naar de bank in de woonkamer en ging zitten, ik zag op de klok dat het 21.21 was
carla wakker

Re: was dit een voorteken, maar van wat?

Berichtdoor Sheherazade » vr 13 apr 2018, 07:54

Het huis ben je zelf, dus er lopen voortdurend personen als gedachten door je hoofd en psych.
Het heilige huisje is een illusie want in dromen blijft niets stabiel en niets is je eigendom.
Maar de vrees uit het slakkenhuisje te worden gesleept door het kwaad leeft in iedereen.
Het gaat om vrouwen en kinderen en dus de meest kwetsbaren (vooral het "zwakke" geslacht met de "weke" hersentjes ;) )

Jij wilt liever onder dekens kruipen en ongestoord verder slapen.
Gelukkig is de hond wijzer en oplettend.
Hoe zou je in het echt reageren als er iemand op je deur klopt of vreemden door je "huis" slenteren?
De klop op de deur is opvallend, want er staat geschreven, "ik zal komen als een dief in de nacht".
Blijkbaar heeft Hij tijd.

Het onbewuste speelt graag met getallen.
21 is een volwassen leeftijd het gaat ook om 3x7 het leven is ingedeeld in periodes van 7 jaren. Was natuurlijk gebaseerd op de 7 planeten, 7 dagen als het grote werk van de schepping en de werkweek van de "grote baas".
10x7 is een geheel leven enz.

21 heeft een connectie met 13
21 symboliseert b.v. rebellie of opstand, talrijke vormen van zonde enz. 8 is een nieuw begin (na de mythische 7 dagen) de 21 zonden. enz.
13 is een onheilsgetal (in sommige culturen juist een geluksgetal) maar bij ons heeft het beslist een negatieve betekenis. 21 is een optelsom van 13+8.

Dat de vrouwen en onschuldige kinderen uit hun huizen worden gesleept zou een connectie kunnen hebben met het zondebeeld dat hen altijd is ingeprent. Kinderen werden dan als offer gezien. Immers het onschuldige bloed dat werd vergoten.

Vrouwen en kinderen verzekeren het voortbestaan.
Het gaat hier duidelijk om mannelijke invloeden want een vrouw zou zoiets niet verzinnen.
Toch is de laatste man geduldig en gaat op de bank zitten wachten tot jij eens uit je bed wil komen.
Welke man zou dat doen? De mannen komen de boel opschudden maar jij draait je nog eens om :?
Niet meer dan een droom per post. Geen dromen van derden plaatsen.
Sheherazade

Keer terug naar Dromen