met mam naar herentals gereden.

Post hier je dromen en discussieer over wat ze betekenen.

met mam naar herentals gereden.

Berichtdoor droombelever » zo 15 jul 2018, 09:50

Ik zat in de auto en mam reed de auto. De auto stopte en mam deed de deur voor mij open.. Zij was zo snel dat ik het niet gezien had dat mam de auto stil legde, uitstapte, de deur terut toe deed en dan naar mijn kant kwam om voor mij de deur open te doen.
Ik keek naar mam en dan naar mij. Toen zei mam:"Zo Cindy, stap maar uit, we zijn er". Ik keek naar mam en dan naar mezelf en terug naar mam. Toen vroeg mam wat er was.
Ik zei:"Ik heb het veel te warm". Mam zei dat ik dan maar snel moest uitstappen. Dus ik stapte uit de auto en we gingen hand-in-hand door de straat.
Na enkele stappen zei ik tegen mam dat ik het nog veels te warm had. Daarop trok mam dan mijn jas, trui, hemd en onderhend uit. Na eninge passen zei ik tegen mam dat ik het nog te warm had. Mam trok toen mijn broek uit.
Nu had ik enkel nog een klein onderbroekje aan. Na enkele stappen zag ik verscheidene kinderen aan onze kant die gewoon zonder kleren liepen. En aan de overkant en aan de overkant (jong)volwassenen die enkel zonder broek liepen, dus in hun bloot onderlijf.
Ik vroeg of ik dan, net zoals die kinderen hier, ook helemaal bloot mocht zijn. DAT mocht niet. Ik wees naar de overkant, mam keek naar daar en in een wip, had ik mijn onderbroekje uit. Ik had het gewoon ergens in een brievenbus gestoken. Toen mam weer naar mij zag, zei ze niks, maar gaf me een slag tegen mijn hoofd en...ik was wakker. Dus...
Dromen zijn niet altijd bedrog. Ze kunnen ook voorspellend, waarschuwend of lerend zijn. Heb ik alledrie reeds enkele keren mogen ondervinden.
droombelever

Keer terug naar Dromen