omkleden en plassen

Post hier je dromen en discussieer over wat ze betekenen.

omkleden en plassen

Berichtdoor droombelever » vr 27 jul 2018, 10:04

In deze droom kreeg ik eerst een pak. Mam belde aan een huis en er werd open gedaan. In dat huis waren verscheidene personen, tussen de 5 en de 18 jaar. Toen we binnen waren, zag ik dat iedereen daar, op een soort van schort, cape welke met drie linten dichtgebonden waren en enkel de rug bedekte. De gehele voorkant van het lichaam was naakt. Dan moest ik mezelf eerst helemaal uitkleden en dan dat pak openmaken. Daar zat een knielange jas en een lange broek in. Beide waren van een soort langdradige pels in meerdere kleuren gemaakt, Dat moest ik dan aandoen. Toen ik dat dan aanhad, stond ik opeens in de tuin, er was een piramide gemaakt door alle kinderen die daar waren. De jongens die stonden beneden, en pas vanaf de vierde ring, waren het meisjes. Ik moest IN die piramide gaan staan. Daar werd ik dan helemaal natgeplast. Daarna moest ik mee aan tafel gaan zitten en mee eten met de rest. Iedereen was op dat moment gewoon helemaal naakt, ik was met die (letterijke) zijknatte jas en broek de enige die iets aanhad. Nu pas zag ik dat de mouwen langer waren dan mijn armen. Ik kon onmogelijk iets met mijn handen vastnemen. De mouwen liepen trouwens uit in handschoenen. (die ook drijfnat waren). Zo met die drijfnatte handschoenen, moest ik mijn eten vastnemen. Ik kneep mijn ogen stijf dicht en deed die daarna weer open en...ik was wakker. (ogen stijfdicht knijpen en terug opendoen / denken of zeggen: dit is een droom / mezelf laten overhoop rijden door een auto of trein of zo / dat zijn manieren om mezelf wakker te maken.
Dromen zijn niet altijd bedrog. Ze kunnen ook voorspellend, waarschuwend of lerend zijn. Heb ik alledrie reeds enkele keren mogen ondervinden.
droombelever

Keer terug naar Dromen