Baby, sleutel, ziekte

Post hier je dromen en discussieer over wat ze betekenen.

Baby, sleutel, ziekte

Berichtdoor Iadri » ma 06 aug 2018, 10:48

Lieve mensen,

Ik heb een steeds terugkerende droom die ik niet kan duiden. Ook de mensen in de droom zijn onbekenden van elkaar en ik kan de situatie niet rijmen. Wie kan mij helpen eea te verduidelijken?

Situatie: ontmoeting met mijn grote liefde, waar in dagelijks leven geen contact mee is, in een voor mij onbekend huis maar naar het schijnt zijn woning. Mijn kinderen zijn er. Ik heb voordat ik daar aankwam sleutels opgehaald bij de zus van hun vader. (Ik heb met mijn ex schoonfamilie geen contact)
We praten en bij het weggaan zegt hij dat hij beter naar zichzelf had moeten luisteren en niet naar de dokter had moeten gaan, dat er met zijn lever niets mis is. (Hij lijkt op mijn advies te zijn gegaan)
Bij het instappen gesp ik een baby in de maxi cosy. Mijn kind. (Ik heb twee pubers en geen kinderwens meer)
Ik wil wegrijden om ergens te gaan douchen. Ik besluit dat te doen in het huis van mijn schoonzus en onderweg daarnaartoe belt de grote liefde waar ik net vandaan kom. Hij zegt bozig dat ik het zelf wel red en geen steun van hem nodig heb bij mijn volgende bezoek aan het ziekenhuis. (Ik ben gezond)

Voor mij is het allemaal vaag en het komt steeds maar terug.

Lieve groet,
Iadri
Iadri

Keer terug naar Dromen