seizoenen

Post hier je dromen en discussieer over wat ze betekenen.

seizoenen

Berichtdoor Honai » ma 06 aug 2018, 12:09

Vannacht droomde ik dat ik rond een open veld in een bos draaide en dat de seizoenen (in de juiste volgorde) voortdurend veranderden met een hoge snelheid. Ik zat in een soort zwevende stoel/schommel en zo kon ik het veldje en het bos eromheen goed bekijken. Het was prachtig hoe de kleuren en de belichting elke keer veranderden per seizoen. Als het zomer werd scheen er bijvoorbeeld een stralende goudgele gloed door het bos en werd dan weer langzaam zachter tot alle herfstbladeren tevoorschijn kwamen enzovoort. Het herhaalde zich telkens opnieuw tot ik alles goed had opgenomen.

Een paar maanden geleden had ik een soortgelijke droom.
Ik was me ervan bewust dat ik droomde, ik was een beetje overweldigd door alle signalen dus wandelde ik naar de speeltuin achter mijn huis (die in de realiteit ook bestaat) om even te kunnen nadenken. Omdat deze droom maar gedeeltelijk lucide was, werd ik nog steeds vanzelf in vervoering gebracht en kon ik niet alles zelf bepalen (niet dat ik daar een probleem mee had). Op dat moment was het zomer, maar vanaf een bepaald punt begon ik rond te draaien en begon het herfst te worden. Ik merkte het op omdat alles steeds meer een oranje kleurenpalet kreeg. Ik begon sneller te draaien en de seizoenen veranderden ook steeds sneller.
Honai

Re: seizoenen

Berichtdoor Sheherazade » ma 06 aug 2018, 13:57

Het leven vliegt aan je voorbij.
Niet meer dan een droom per post. Geen dromen van derden plaatsen.
Sheherazade

Keer terug naar Dromen