kledingwissel

Post hier je dromen en discussieer over wat ze betekenen.

kledingwissel

Berichtdoor droombelever » ma 13 aug 2018, 11:13

Ik geef hier een droom in verkorte versie weer.
Droom
Ik ben in een huis waar ik vroeger gewoond heb. Mam die is er ook. Ik heb mijn 'normale' kleding aan, zijnde een T-shirt, onderhemdje, short, onderbroekje, kousen en sandalen.
Ik vroeg aan mam of zij mijn kleedje wat ik verleden week aanhad, terug mocht aandoen. Dat ging niet, want het was weg om gereinigd te worden.
Toen zei mam dat we het kleedje gingen halen, want dat het wel klaar zou zijn. Daarop trok ik gewoon mijn short en onderbroekje uit en gingen we de straat op. In de winkel waar het kleedje lag, zei die vrouw:"Het kleedje is gekrompen. Als je dat erg vind, moet je niks betalen". Mam zei toen:"We hebben nog kleding bij om te behandelen". Daarop trok mam de rest van mijn kleding uit en gaf het aan de vrouw. De vrouw pakte het kleedje in en gaf het aan mam. Ik was sneller en deed het pak open en trok dat kleedje aan. Het kwam tot net in mijn lende. Daarop zei die vrouw:"Dat is wel voor een meisje he meneer". Mam zei toen (op een bitse toon):"Moei je er niet mee madam. Als hij dat nu graag draagt, awel, dan mag die dat van mij en hebt gij u niet te moeien".
Toen zei die vrouw:"Ik heb er moeite mee om je aan te spreken met meneer". Ik zei toen:"Als je liever meisje zegt tegen mij, dan doe je dat maar. Dat stoort me niet". Toen liep de wekker af en was ik wakker.
Dromen zijn niet altijd bedrog. Ze kunnen ook voorspellend, waarschuwend of lerend zijn. Heb ik alledrie reeds enkele keren mogen ondervinden.
droombelever

Keer terug naar Dromen