Pistolen, soldaten , gebouwen

Post hier je dromen en discussieer over wat ze betekenen.

Pistolen, soldaten , gebouwen

Berichtdoor meisje28 » do 27 sep 2018, 01:37

Ik droomde dat ik ergens in een gebouw was er kwamen allemaal mensen met pistolen langs me heen gelopen. Ik dook gedeeltelijk in mekaar en ze liepen mij voorbij. Ze haalde een soort kluis leeg vlak voor mij en daarna liepen ze door. Daarna was ik buiten en zag een vechtpartij 2 jongens waren met elkaar aan het vechten die ik ken (van vroeger) terwijl ze beiden geen personen zijn om te vechten. Ik riep 1 jongen hij liep na me toe en vertelde me wat er aan de hand was. Daarna praatte ik met de andere jongen. Vervolgens ben ik met de eerste jongen weggegaan we liepen ergens en er kwam een auto aangescheurd hij liep vervolgens mee met ons een gebouw in daarna was ik en hun weer buiten en stonden er overal soldaten ze waren aan het zoeken we renden weg (leek wel zo'n videospel) vervolgens liep ik richting een soort buitencaf├ę er zaten allemaal mensen op stoelen en ik rende het gebouw in.
meisje28

Re: Pistolen, soldaten , gebouwen

Berichtdoor Sheherazade » do 27 sep 2018, 06:21

Het bekende paranoïde thema van achtervolgt worden.
De boeven zijn mannelijk agressieve elementen in jezelf.
Je loopt weg voor angsten maar kunt er niet aan ontkomen want je kweekt ze zelf.
Het gaat vaak om schaduwkanten.
Ook vreedzame mensen kunnen juist zulke dromen krijgen omdat ze die kanten niet leven of toelaten.
Je zou er een snuifje van moeten gebruiken om b.v. weerbaarder te zijn. (assertiviteit)

De mensen zitten gewoon buiten en jij bent de enige die de booswichten ziet en vlucht.
Je ziet overal leeuwen en beren.
Niet meer dan een droom per post. Geen dromen van derden plaatsen.
Sheherazade

Keer terug naar Dromen