Auto kapot

Post hier je dromen en discussieer over wat ze betekenen.

Auto kapot

Berichtdoor TSan » do 27 sep 2018, 12:04

Ik droomde gisternacht. Er was een soort bijeenkomst van vrienden en mijn moeder was er ook. Ik was daar, en lag in een ziekenhuisbed. Mensen praatte met me, mijn moeder kwam me vertellen dat er een motor was en die had de auto die ik geleend had en me fietst gesloopt en was toen doorgereden. Ik kon gaan kijken.

De auto was een compleet wrak, mijn fietst miste ze voorwiel en leek wel de grond ingeslagen. Ik moest alleen maar denken of ik het vergoed kreeg/hoe dat moest en aan degene van wie ik de auto had geleend.

Ik lag weer in het ziekenhuis bed, ik was ineens Lucas van goede tijden en belde Nouran op van goede tijden en zei dat ze gewoon moest komen om te helpen hier. Er stonden toen mensen om me heen die me hielpen toen ik in het ziekenhuisbed lag, ik hoorde me hartslag vrij hard kloppen, was rond de 100 dacht ik en had koorts. Ze hielpen me kalmer te worden en ik deed me ogen dicht.

Toen later zag ik me cavia van vroeger die overleed toen ik nog een kind was. Ze zag er heel goed en energiek uit, ze zat in een doos. Ik was blij haar te zien het voelde sentimenteel omdat ik haar al zo lang niet had gezien en ik denk het goed was haar energie even te kunnen voelen wat vroeger nooit kon.
TSan

Re: Auto kapot

Berichtdoor Sheherazade » do 27 sep 2018, 14:01

Iemand heeft een crash veroorzaakt in je leven en nu lig je te herstellen.
Er is iets ziek. Dat beelden ziekenhuizen zo uit in dromen.
Je voorwiel is waarmee je de richting in je leven bepaalt.
Je bent vastgelopen in de mulle grond. Psychische hindernis en arbeid.
Hoge hartslag wijst op paniek en emoties.
Motor en hart hebben ook een nauwe relatie.
De grond in geslagen voelen is een vorm van moedeloosheid

De Cavia is een knuffeltje en staat voor kwetsbare gevoelens in jezelf.
Gelukkig kun je dat diertje liefdevol aanhalen.
De droom geeft je iets aan dat niet belast is met nare herinneringen.
Niet meer dan een droom per post. Geen dromen van derden plaatsen.
Sheherazade

Keer terug naar Dromen