droom vergeten huis.

Post hier je dromen en discussieer over wat ze betekenen.

droom vergeten huis.

Berichtdoor G. achternaam » wo 03 okt 2018, 16:02

hallo,,

ik droom al een aantal jaar achter elkaar dat ik een vergeten huis heb. en in bijna elke droom wonen mijn partner en ik nood gedwongen weer bij onze ouders. tot dat we ineens naar elkaar appen, of tegen elkaar zeggen he wacht we hadden dat huisje daar gekocht zoveel jaar geleden waarom gaan we daar niet even kijken? dan kunnen we eindelijk weer samen wonen. dit is altijd het zelfde huis die in mijn geboorte dorp staat. alleen is dit in het echt een bejaardentehuis.

de laatste paar weken droom ik veel meer over huizen. dat ik naar een huis ga waar ik eerder gewoond heb, en daar stiekem maar binnen ga om iets te pakken dat ik vergeten ben met de verhuizing mee te nemen.

vannacht droomde ik dat ik een iets moest pakken uit een ( weer vergeten) huis wat de maffia niet te weten mocht komen. dit moest ik pakken en goed bewaren van de ex van mijn moeder. hiermee bracht ik wel mijn leven door in gevaar om dit te bewaken. maar het was iets belangrijks wat niet in de buitenwereld mocht komen.

iemand enig idee wat dit kan betekenen? aangezien ik dit wel heel erg vaak droom.
G. achternaam

Re: droom vergeten huis.

Berichtdoor Sheherazade » wo 03 okt 2018, 17:45

Je kunt in het leven niet in zijn achteruit gaan staan.
Het huis ben jezelf. Blijkbaar is er iets in het verleden achtergebleven.
Maar wat dat is niet te achterhalen omdat er verder niets bekend is.
Kennelijk gaat het om iets waardevols want de maffia als schaduwkant heeft er belang in.
Hoewel die eerder ingebeelde angsten zullen zijn.
Niet meer dan een droom per post. Geen dromen van derden plaatsen.
Sheherazade

Re: droom vergeten huis.

Berichtdoor G. achternaam » vr 05 okt 2018, 15:20

daar kan ik me aardig in vinden. ik denk dat dit ook even een proces is waar ik door ga. bijna 7 jaar geleden heb ik aangifte gedaan en over 2 weken is daar de definitieve uitslag van. ik hoop dat na de uitspraak ik weer minder heftig droom.
G. achternaam

Keer terug naar Dromen