Windvlaag

Post hier je dromen en discussieer over wat ze betekenen.

Windvlaag

Berichtdoor TSan » za 06 okt 2018, 15:16

Ik droomde vannacht dat ik bij een bunker op het strand kwam met me oudste zusje. We liepen en keken ernaar, we liepen iets door over het strand. Toen kwam er water, het was de zee, ik liep tot ongeveer me buik. Ik besloot me mobiel in me zak te doen, ik dacht, gaat onder water maar dat kan hij wel hebben.

Ik keek naar de bodem van de zee (het strand), het was heel helder water, ik zag daar een batterij van een horloge en vond het maar apart dat die daar lag. Ik pakte mijn mobiel en was bang dat die stuk was, er liep water uit het hoesje. Ik checkte niet of die het nog deed.

Ik merkte dat ik omhoog kwam, ik dacht, ga ik nou omhoog en ik werd omhoog geslingerd door een windvlaag of door de zee of iets, ik vloog de boulevard op naast het strand, ik kon wel een beetje sturen hoe hoog ik was en op het eind zag ik een agent. Ik ging best hard maar hing ook even stil voor de agent (en de mogelijke crash) en ik riep agent zodat hij me kon helpen. Hij kwam ook omhoog en ving me een soort van op aan ze arm, ik draaide er een beetje om heen en mijn snelheid werd minder erg.

Ik dacht dat die me veilig naar beneden zou brengen maar ik viel nog best hard, ik was wel oké maar het deed wel pijn en ik was verbaasd zo hard te vallen omdat ik dacht dat die me veilig naar de grond zou brengen. Ik lag daar maar verbaasd.

Toen ging me wekker en werd ik wakker.
TSan

Re: Windvlaag

Berichtdoor Sheherazade » za 06 okt 2018, 17:15

Een bunker is een schuilplaats of afweer.
De zee is het onbewuste. Een mobiel is communicatie zoeken.
Het water is helder wat meestal een gunstig teken is.
Mobieltjes kunnen niet tegen water. Het zou op geëmotioneerde communicatie kunnen wijzen. (tranen?)

Je zweeft en de agent staat er niet voor niets.
Hij moet je laten landen.
Hoe hoger je zweeft hoe harder de val kan zijn.
De crash (in je leven) kan hard aankomen (als realiteit)
Harde landing maar je hebt het wel overleefd.
Niet meer dan een droom per post. Geen dromen van derden plaatsen.
Sheherazade

Keer terug naar Dromen