Boos kind vechten

Post hier je dromen en discussieer over wat ze betekenen.

Boos kind vechten

Berichtdoor TSan » vr 19 okt 2018, 11:37

Gisternacht droomde ik dat ik in een supermarkt was, er waren ook andere mensen. Er was een kind, die was nogal boos en vervelend aan het zijn naar mij, ik ging met hem vechten, ik was eerst bang voor hem en gooide dingen naar hem. Hoelahoeps, en daarna toen dat niet werkte sloeg ik hem met een kleerhanger met de punt, allemaal gaten in hem, mensen begonnen toen ook te kijken, het kind werd steeds zwakker, ik gooide hem door een raam van waar de groente achter liggen, toen sloeg ik hem nog een keer en raakte ik ze oog, hij was toen blind aan 1 oog. Hij was nog niet dood en ik liep weg, deed alsof er niks aan de hand was. En ging door met business as usual.

Ik was toen een bepaalde acteur (Will Forte) en had een pak aan. Ik liep door een gang naar ik meen een lift en ging volgens mij omhoog maar omlaag kan ook. Ik kwam eruit, ik wist dat ik al eerder was geweest waar ik aankwam en had een plan, er zat een receptioniste en ik liep door en deed alsof alles normaal was wat ik deed, geen verdachte acties ofzo, ik hoorde hier te zijn, ik iep een trap af.

Daar ging ik in gesprek met een oudere vrouw, ze vroeg of ik haar dan kon verzorgen (het was een sollicitatie), haar dochter zat erbij. Ze had het ook over haar kont schoonmaken etc., ik werd misselijk en ziek. Ik zag me benen van een afstand en ik hoorde mezelf zeggen bij me laatste ademhaling was het net alsof ik dood ging tegen de mensen daar. Ik moest toen kotsen. Er was ook een kindje bij en ik zei, de volgende kotslading wordt echt erg en ik kotste echt keihard en dat kindje ook tegen de muur aan in me kots.

Toen rende ik naar de wc en kotste weer een beetje maar op de grond. Toen kwam er heel veel snot uit me neus en 3 kinderen nu stonden boven een wasbak in de kamer en die snuitte hun neus erboven. Het was in beide gevallen heel veel.

Ik moet erbij zeggen dat ik ook een beetje grieperig ben vandaag.
TSan

Re: Boos kind vechten

Berichtdoor Sheherazade » vr 19 okt 2018, 12:20

Nou dit is geen griepje.
Waarom ben je zo extreem vijandig en moordlustig tegenover een kind.
De shit, snot en alles wat je opgezouten hebt deponeer je op dat kind.
Iets in jou is verbonden met dat kind.
Misbruik?

De oude vrouw moet verzorgd worden maar dat is soms een smerig karweitje.
Het lijkt wel op je daarop niet meer op je benen kunt staan.
Groot contrast kind versus oude vrouw.

Het lijkt mij een verwerkingsdroom.
Toch kan het wel eens tot ziek zijn leiden.
De emoties en de troep komen boven juist op een zwak moment als de afweer faalt.

Een Hoelahoep is een oud speeltuig. Cirkel. Draaien in een magische cirkel? (Spellbound)
Dood gaat niets.
Het kost het kind een oog. Vaak een thema van een oog verliezen en een blind oog verkrijgen waarmee je in de andere wereld kijkt. Eenoog is dan ook een welbekend mythologeem.
Kleerhangers doen mij denken aan kapstokfiguren.
Waarom haat je dat kind?
Het is een projectie van je haat.
Niet meer dan een droom per post. Geen dromen van derden plaatsen.
Sheherazade

Re: Boos kind vechten

Berichtdoor TSan » vr 19 okt 2018, 15:09

Ik had ook het gevoel van haat aan het kind. Haat dat die zo boos is en vijandig, niet luistert. Dank voor je uitleg, ik kan er wat mee.
TSan

Keer terug naar Dromen