"Tutje"

Post hier je dromen en discussieer over wat ze betekenen.

"Tutje"

Berichtdoor droombelever » di 23 okt 2018, 09:16

In deze droom was ik in een zaaltje. Ik had een boek vast waar ik in aan het lezen was. (nu ik wakker ben, weet ik nietmeer waarover dat boek ging) Het boek had een a 3 formaat, en was in de breedte gedrukt. Ik ging naar buiten en voor ik de deur uitging, keek ik eens goed rond. Zag niemand. ik kijk in het boek om verder te lezen en doe één stap naar voren.
Er staat een meneer naast mij, en die kijkt mij aan. Ik doe het boek wat naar beneden en zie dat er een jongen in een wandelwagentje staat. Hij kwam bij mij tot aan mijn navel. Het boek is gewoon verdwenen en ik neem de twee handgrepen vast en begin met dat kind te rijden.
De vader (denk ik toch dat het de vader is) die vind het priema dat ik met dat karretje rijd. Ik lach naar dat jongetje en hij lachte terug. Dan kijkt die naar die meneer en zegt iets. wat dat verstond ik niet. Dan zijn die twee met mekaar aan het praten, (precies zoals het geluid van dolfijnen en walvissen). Ik kijk die man aan en vraag wat die kleine zei. Hij zei dat het kind eigenlijk zijn tutje mist.
De kar die staat nu andersom. Het kind staat nu rechtop, met het gezicht naar mij toe. Dan voel ik een klein handje aan mijn kruis. Ik kijk, en zie dat ik geen lange broek, maar een rok aanheb. Ik doe die rok naar omhoog en bemerk dan dat ik ook nog eens geen onderbroek aanheb.
Daarop steekt die kleine met zijn beide handjes mijn piemel in zijn mond. Ik wil dat verhinderen, maar toen liep de wekker af en was ik wakker. Gelukkig maar, want dat vond ik maar niks, dat die kleine mijn piemel vastnam en in zijn mond stak.
Dromen zijn niet altijd bedrog. Ze kunnen ook voorspellend, waarschuwend of lerend zijn. Heb ik alledrie reeds enkele keren mogen ondervinden.
droombelever

Keer terug naar Dromen