Kus voorhoofd

Post hier je dromen en discussieer over wat ze betekenen.

Kus voorhoofd

Berichtdoor TSan » wo 24 okt 2018, 13:36

Vannacht droomde ik, ik was met een vriendin van me, ik stond aan één kant van een kamer en zij stond met 2 anderen aan de andere kant. Dit waren denk ik mannen maar ik dacht er weinig van, ik zag alleen haar.

Ze zou weggaan, dat was ook gewoon de planning. Het was even twijfelen, maar toch een doei knuffel, ze kwam omhoog met haar voorhoofd en ik gaf er een kus op, instinctueel. Dat vond ze raar, ik was ook, moet ik dit wel doen, ik legde uit, wat moet ik anders met dat voorhoofd van je dat omhoog komt, er tikjes op geven ofzo? Dat begreep ze wel een beetje maar het bleef een beetje raar.

Toen veranderde ze in een klein kind die ik ken, zo 4 jaar oud. Ik speelde een beetje met hem, ik deed hem per ongeluk een beetje pijn, ik hield goed in de gaten of hij verdrietig werd maar hij bleef kalm. Hij had een beetje haar op zijn kin toen viel me op.

Toen was er blijkbaar een oefening en het kindje moest op een brancard en ik moest hem dan over een soort baan naar beneden krijgen. Er zat een hobbel in het begin maar ik kreeg hem er goed overheen. We gingen door de deur met ze tweeën naar beneden, het was dag geworden en we kwamen buiten, ik vooraan naar hem gericht en hij achter naar mij gericht.

Ik was bang dat het me niet zou lukken maar zette goed door, iedereen buiten, een grote groep, zag het en was blij dat het goed ging, daar gingen ze ook vanuit, ik was verbaasd dat het me zo goed lukte. Ik was trots op mezelf en opgelucht.

Toen stopte me droom.
TSan

Re: Kus voorhoofd

Berichtdoor Sheherazade » wo 24 okt 2018, 17:53

Hier wordt weer het beroemde 4 tal uitgebeeld.
Maar twee ervan zijn nauwelijks herkenbaar en dus onbewust.
Vaak gaat het om twee paren.
Het kind kan het innerlijke kind zijn dat zich zo voordoet maar daarom nog geen kind hoeft te zijn.
Je draagt het op een brancard wat inhoudt dat het niet op eigen benen staat of ongelukkig is.
De hobbel is een hindernis maar het gaat goed.

Die vriendin kan voor eigenschappen van jezelf staan.
Niet meer dan een droom per post. Geen dromen van derden plaatsen.
Sheherazade

Keer terug naar Dromen