operatie

Post hier je dromen en discussieer over wat ze betekenen.

operatie

Berichtdoor beertje » vr 26 okt 2018, 11:06

ik droom over een operatie aan de keel, de amandelen worden verwijderd.
Ik word naar de uitslaapkamer gebracht en dan besef ik plots wat er is gebeurd. In de gang loopt een dokter met iets (de verwijderde amandelen?) te zwaaien en roept dat ik maar beter niet kan kijken.
Ik begin hevig te huilen nu ik besef wat er is gebeurd en bedenk me dat ik er ook nog zelf toestemming voor heb gegeven, ik heb het dus laten gebeuren en moet flink huilen.
Het voelt als een verwerking en opluchting van iets emotioneels, misschien ook wel een traumatische ervaring.
Als kind zijn mijn amandelen geknipt, dat was erg naar maar ik kan het mij ook niet goed meer herinneren.
De laatste dagen had ik pijn aan de keel en gisteren voor het slapen gaan heb ik zomaar, out of the blue, een 741Hz videootje op You tube beluisterd, dit geluid zou d.m.v. binaural beats helpen om virussen en toxines aan te pakken. Misschien heeft die vibratie, frequentie toch iets losgemaakt en de droom(nachtmerrie) in de hand gewerkt.

Of ik er vanavond weer naar ga luisteren? Ik bedenk mij nog een keer!
the mind thinks, the heart knows
beertje

Re: operatie

Berichtdoor Sheherazade » vr 26 okt 2018, 13:16

Amandelen knippen is zeker een pijnlijke en traumatiserende ervaring.
Kan het mij in elk geval nog levendig herinneren.
Maar het zou met je keelchakra te maken kunnen hebben en inderdaad iets emotioneels dat boven wil komen.
Niet meer dan een droom per post. Geen dromen van derden plaatsen.
Sheherazade

Re: operatie

Berichtdoor beertje » vr 26 okt 2018, 13:43

Dankjewel, She-her-azade.
the mind thinks, the heart knows
beertje

Keer terug naar Dromen