Iemand verloren in de Oceaan

Post hier je dromen en discussieer over wat ze betekenen.

Iemand verloren in de Oceaan

Berichtdoor LucidDreamer » za 27 okt 2018, 14:20

In mijn droom wilde ik mijn vriend Jackson overhalen om niet het vliegtuig in te stappen.

een moment later zagen een vriend en ik dat het vliegtuig neerstortte in de oceaan. We doken onderwater om naar onze vriend Jackson te zoeken. De oceaan was donker en zo diep zaten we helemaal niet en het was nog dag. Ik zag van een afstand dat die ene vriend Jackson bij zijn hand probeerde te pakken. Maar Jackson zonk te snel naar beneden. Het schilde maar een paar centimeter en hij had zijn hand beet. Toen ik dit zag begon ik te huilen en zwom naar de oppervlakte. Ik zwom naar het land toe om de andere het nieuws te vertellen. Ik was er kapot van en kon niet stoppen met huilen. De volgende dag keerde ik weer terug naar de oceaan en vond de overblijfselen van het vliegtuig. Weer barstte ik uit in tranen en mijn vader besloot om naar het lichaam van Jackson te zoeken in het water, maar we vonden niks.

Ik zou graag willen weten wat dit betekent en waarom de oceaan zo donker was. We zaten echt bij de grens waar het licht niet kan komen onderwater terwijl we niet diep zaten.
LucidDreamer

Re: Iemand verloren in de Oceaan

Berichtdoor Sheherazade » za 27 okt 2018, 15:18

Hij zweefde te hoog en kwam ten val. (Icarus)
Het water is het onbewuste.
Wellicht raakte hij depressief en was niet te redden omdat hij zelf geen inspanning verrichte. (suïcidaal?)
Het onbewuste is altijd een duisternis.
Niet meer dan een droom per post. Geen dromen van derden plaatsen.
Sheherazade

Keer terug naar Dromen