Lastige droom, niet wakker worden, kan niet praten

Post hier je dromen en discussieer over wat ze betekenen.

Lastige droom, niet wakker worden, kan niet praten

Berichtdoor DreamingLucid » ma 05 nov 2018, 06:59

Ik ben nieuw hier en had een vrij “expliciete” droom. Ik probeer vaak met de info op de site mijn dromen te verklaren maar met deze lukt het niet. Onderstaande droom heb ik direct opgeschreven toen ik (uiteindelijk) wakker werd.

Droom 29-10, wakker om 1:45, laatst wakker om ca. 1:27

Ik lig met mijn vriend in bed in onze eigen slaapkamer, slapend. Ik word wakker en verleid hem tot seks door te zoenen. Hij zoent niet echt terug maar tuit zijn lippen houdt ze stijf op elkaar, ik blijft het proberen. Dan toch gelukt en hebben we seks. Eerst in missionaris stand, (ik sabbel en bijt op een van zijn tepels en fantaseer dat het een clitoris is), dan ga ik op handen en knieën zitten met mijn vriend achter me. Hij wil anaal. Sperma druipt al uit mijn vagina. Hij smeert het op mijn anus en duwt zijn piemel ertegenaan. Ik schrik en wil het niet en hij stopt. Ik wil er een condoom om en hij gaat op zoek, vind een condoom en haalt het uit de verpakking, laat het condoom vallen en pakt een nieuwe. Opeens ligt hij weer in bed en sta ik ernaast. Ik zie steentjes en troep in bed liggen en haal het eruit. Ik gooi het in een soort glazen vaas waar al afval in lijkt te zitten. Buiten hoor ik het geluid van een vuilniswagen en ik vroeg me af waarom die diep in de nacht komen, of dat het misschien al vroeg in de ochtend is. Op de grond ligt veel kleding oid, het is een rommeltje. De lakens veranderen van de witte die het normaal zijn, naar opeens groen met roze, gebloemd reliëf en met woorden die ik niet kan lezen. Het hoofdeinde van het bed staat opeens omhoog waardoor ik iets onder het bed zie liggen, korrels ofzo. Ik buk en Ik kijk onder het bed en zie hopen kattengrit en kattenpoep. Ik zeg: ben je wakker? Ben je wakker? Je moet kijken.” Hij zegt “natuurlijk” maar kijkt niet en blijft liggen. Ik voel angst. Ik zeg “volgens mij hebben we een kat die hier poept, er ligt allemaal kattegrit”, mijn vriend zegt “ja die op het aanrecht stond”. Een hond komt aangelopen en brengt mij iets, in het donker, want het licht in de slaapkamer en van mijn iPhone willen niet aan. Ik pak het aan, voel angst dat het de aangelopen kat kan zijn, sla ermee op de rand van het bed, besef dat het een piepkip zonder kop is (aan de hand van de vorm en materiaal want hij maakt geen geluid) en geef hem terug aan de hond.
Op dat moment besef ik me dat ik droom, iets wat ik me tijdens de gebeurtenissen al afvroeg. Ik vind het vervelend en probeer wakker te worden. Ogen blijven dicht en sommige woorden kan ik niet uitspreken. Ik loop naar de badkamer om een lap met koud water nat te maken en die tegen mijn gezicht te leggen zodat ik wakker word. Het water wordt niet koud. De kraan verandert van vorm, dichtdraaien gaat moeilijk en de wastafel stroomt over. Ik doe de lap in het water en daarna tegen mijn gezicht. Weer warm, ik word niet wakker. Ik loop naar de slaapkamer en probeer wakker te worden door mijn hoofd tegen de deurpost te bonken. Geen pijn, ik word niet wakker. Ik probeer het licht aan te doen, dat werkt niet, ik word niet wakker. De hond komt weer en kijkt de slaapkamer in. Ik wil haar op haar kleed sturen maar ik kan het niet meer uitspreken. Mijn tong lijkt het niet te doen, woorden blijven in mijn keel en mond “plakken”. Uiteindelijk lukt het me om “play” te zeggen, wat ik mezelf hardop hoor zeggen terwijl ik eigenlijk sliep. Dat is het moment waarop ik wakker werd.
DreamingLucid

Re: Lastige droom, niet wakker worden, kan niet praten

Berichtdoor Sheherazade » ma 05 nov 2018, 09:28

De droom geeft naast perverse neigingen ook lesbische verlangens aan.
De smeerboel in bed geeft aan dat het smerige seks is.
Kattengrit en korrels wil je zeker niet in bed hebben bij het vrijen.
Het is zelfs de vraag of het wel je vriend is die anaal wil want het is bij demonische invloeden gebruikelijk om je van achteren te nemen (meest onbewuste kant).
De kat staat voor het sinistere en is vaak omgeven veel bijgeloof of als symbool van het kwaad.
De kat is tegelijk een symbool van de vrouwelijke vagina. Le Chat was niet zelden de naam van een naakt of een bordeel.
De kat is ook de intuïtie en de sensualiteit.
Maar omdat de kat hier duidelijk niet erg hygiënisch is z**kt het diertje de boel af.
* Kanttekening en waarschuwing: Bij anale seks bestaat de kans op serieuze blaas/nier en andere infecties door darmflora.
Darm bacteriën kunnen zeer gevaarlijk zijn (soms zelfs dodelijk) als ze in de bloedbaan komen.
E Coli is b.v. een goedaardige darmparasiet maar gevaarlijk als blaasontsteking. Komt overigens ook spontaan voor door verkeerd wassen of door besmet of vervuild ondergoed.

Misschien ben je biseksueel? Vanwege die clit.
De tepel is een substituut of sublimatie van de penis. Clit en penis zijn in principe uit dezelfde materialen ontstaan en delen dus ook soortgelijke zenuwcellen. Maar een tepel is dus hier een vervangend beeld van de penis. Tepel en seks zijn symbolisch zeer nauw verbonden. Zoals ook melk en sperma.
In de religieuze kunst komt het wel voor dat de moedergodin melk spuit in de mond van aanbidders.
Het zal duidelijk zijn dat die "melk" in feite de vruchtbare substantie is en identiek met sperma.
Soms wordt de zee gevoed met "melk" door de borsten van de godin. Vergelijkbaar is dat de mannelijke goden masturberen om zo de wereld te bevruchten en de "oceaan" met hun sperma te vullen.
Overigens geldt dat ook voor Manneken Pis.
Maar seks kan ook een beeld zijn van eigenschappen die samenvloeien.

De kip zonder kop is een hersenloos wezen. Staat dus voor iemand die niet nadenkt een onnozel wicht dus of iemand die in paniek rondloopt als een kip zonder kop.

Een hond kan voor trouw staan maar is ook een beeld van animale g**lheid.

Misschien liep je wel met de kop tegen de muur en wilde niet wakker of bewust worden?
(Dingen in het juiste perspectief zien) Tegen de muur oplopen is wanhoop. Deels ook koppig zijn.

De overstromende wastafel wijst op spanningen of emoties in het onbewuste (denk ook aan de blaas of een mogelijke infectie)
Niet meer dan een droom per post. Geen dromen van derden plaatsen.
Sheherazade

Re: Lastige droom, niet wakker worden, kan niet praten

Berichtdoor DreamingLucid » di 06 nov 2018, 21:22

Dit is echt een eye-opener. Met name het laatste stuk verklaring over het niet wakker kunnen worden. De andere stukjes moeten nog op hun plek vallen. Zeker het eerste deel kan ik nog niet over uit. Ontzettend bedankt in elk geval!
DreamingLucid

Keer terug naar Dromen