Droom over vertraagde vlucht

Post hier je dromen en discussieer over wat ze betekenen.

Droom over vertraagde vlucht

Berichtdoor melagiem » ma 05 nov 2018, 11:17

Goedemorgen allemaal,

De laatste weken heb ik nu een keer of vier steeds droom ik steeds dezelfde droom. Ik ben met een groep mensen en we moeten een vlucht halen. Iedereen is op een gegeven moment weg en ik ga mijn bagage inpakken. In de algemene ruimte van het vakantiehuis (woonkamer + keuken) zie ik dat het een grote bende is. In een tempo wat lekker voelt begin ik alles uit te sorteren, dingen weg te gooien, dingen op te ruimen en dat voelt fijn, geen stress. Het lukt mij op tijd klaar te zijn en we gaan naar de luchthaven.

Daar horen we dat onze vlucht vertraagd is en dat de voorgaande vlucht in heel veel turbulentie zit. We blijven er rustig onder en hebben zoiets mazzel dat we niet op die vlucht zaten, we wachten gewoon rustig op onze vlucht, we zien het wel en vermaken ons op de luchthaven. Daarna word ik wakker.

Ik ben al 12 jaar ondernemer en bezig met de opbouw van mijn 2e bedrijf sinds een jaar. Daar heb ik enorm veel plezier in en ik bouw gestaag door. Iedere keer kom ik weer een stapje verder in de richting van mijn doel. Ik ben benieuwd hoe deze droom geïnterpreteerd kan worden. Dromen doe ik veel al mijn hele leven, maar ik heb nog nooit een droom gehad, die zich steeds herhaald. Dank alvast!

Groet,

Melagiem
melagiem

Re: Droom over vertraagde vlucht

Berichtdoor Sheherazade » ma 05 nov 2018, 17:04

Je wilt wellicht op vakantie en komt er niet toe?
Kan ook een werkelijke vlucht zijn voor iets.
Maar de ballast en de zorgen houden je aan de grond.
Het is alsof je de vleugels niet kunt uitslaan, terwijl je dat blijkbaar wel doet met het bedrijf.
De turbulentie kan op "zwaar weer" wijzen. Tegenspoed dus of iets dat in de lucht hangt.

Vliegen kan ook op zweven wijzen maar jij blijft letterlijk met twee benen op de grond.

Een bedrijf is een hele verantwoordelijkheid maar denk je ook aan ontspanning?
Het leven vliegt letterlijk voorbij.

Je kunt je dan misschien vermaken op de luchthaven maar dat kan niet de opzet zijn van een "vlucht" boeken.
Niet meer dan een droom per post. Geen dromen van derden plaatsen.
Sheherazade

Keer terug naar Dromen