gratis kleedje, hoed en tutje

Post hier je dromen en discussieer over wat ze betekenen.

gratis kleedje, hoed en tutje

Berichtdoor droombelever » vr 23 nov 2018, 01:00

In deze droom was ik in een huis. Terwijl ik probeerde om mijn broek naar beneden te doen, deed ik een deur open. Ik dacht dat het een wc was, maar het was een andere kamer. Mam die stond daar zo levensecht.
Mam zei toen:"Als je graag bloot zijt, dan mag je dat". Toen vroeg mam:"Blijf je liever helemaal bloot of heb je graag een kleedje? Dan gaan we er eentje halen". Ik trok die broek terug op en vroeg of we dat kleedje dan gingen kopen.
Mam zei dat de winkel waar we heen gingen, flinke kortingen gaf aan wie bloot de winkel binnenkwam. Ik zei gewoon:"O.K. Dan ga ik wel bloot".
Vlak erop stonden we in de winkel, Ik was helemaal naakt. De verkoper vroeg wat we wilden hebben en hij ging met ons mee naar de mannenafdeling. Mam zei:"Nee, we komen een kleedje kopen voor..." En mam wees naar mij.
Dan nam die man ons mee naar de vrouwenafdeling. We gingen met ons drie├źn de rekken af. Tot we bij de afdeling meisjes, 7 tot 12 jaar kwamen. Daar zag ik een kleedje wat me (in de droom) aanstond.
De man nam het van het schab en gaf het aan mam. Mam had het pas vast of ik had het al aan. Toen gaf die meneer nog een 'bijpassende' hoed.
Aan de kassa vroeg mam hoeveel het was. De vrouw zei toen:"Wat is jou kind mevrouw"? Mam keek eens. Toen zei die vrouw:"Ik bedoel, is het een meisje of een jongen? Want dat heeft invloed op de prijs". Mam zei niks, maar deed de rok van mijn kleedje omhoog.
De vrouw keek en zei toen:"Als hij nu nog een tutje in de mond wil, dan is het helemaal gratis". Meteen graaide ik een tutje van het schab wat aan de kassa stond en stak het in mijn mond. Toen gingen we naar buiten. Het kleedje en de hoed was met kant en veel stof. Niet veel later stonden we op straat en na enkele meters gegaan te hebben, liep mijn wekker af en ik was wakker. Dus...

Zo zag die jurk en die hoed er uit, Echter de kleur van de stof was anders.
Afbeelding
Dromen zijn niet altijd bedrog. Ze kunnen ook voorspellend, waarschuwend of lerend zijn. Heb ik alledrie reeds enkele keren mogen ondervinden.
droombelever

Keer terug naar Dromen