Gebeten door een vos.

Post hier je dromen en discussieer over wat ze betekenen.

Gebeten door een vos.

Berichtdoor Y.Karasu » di 27 nov 2018, 21:30

Hoi lieve mensen! Ik had laatst een hele rare droom en sindsdien bleef het in mijn hoofd hangen. Ik wil namelijk weten wat mijn droom betekent. Mijn droom ging als volgt:

Ik zat mijn moeder in de keuken en we zaten te praten over een paar series. Ik had gezegd dat ik laatst heel emotioneel werd over een gebeurtenis in zo'n serie. Vervolgens werd mijn moeder een beetje boos en begon te zeggen dat ik het niet meer moet kijken (om mij blij te houden). Vervolgens zag ik een vos naast mijn moeder. Hij zat haar aan te kijken en zei tegen haar kijk uit en toen flipte zij en probeerde weg te gaan maar hij sprong op haar hoofd en beet haar bij haar oor. Ik pakte uiteindelijk de vos en probeerde hem los te maken en deed mijn hand in zijn bek om haar niet verder te bijten. Ik liep met de vos in mijn handen richting de balkon en gooide hem naar beneden. Verder was mijn moeder direct normaal en mijn hand had nog beetje bloed van de beet. Maar wat mij het meest verbaasde, is dat ik helemaal niet bang was om hem te pakken en hem in mijn hand te laten bijten en vervolgens van de balkon weg te gooien.

Dit was zowat wel mijn droom en ik zou heel blij en dankbaar zijn als iemand hierop reageert en mijn droom voor me uitlegt. En voor meer duidelijkheden ik ben een vos-liefhebber. Ik vind ze super mooi en zal nooit ze pijn willen doen plus welke dier dat ook is. Maar in mijn droom reageerde ik gewoon anders. :D
Groetjes! Y.Karasu
Y.Karasu

Keer terug naar Dromen