Drie dromen in 1 keer

Post hier je dromen en discussieer over wat ze betekenen.

Drie dromen in 1 keer

Berichtdoor Gangabis » ma 10 dec 2018, 04:33

Ik droomde dat ik ergens op een open plek, een park denk ik was. Samen met een vriendin was ik aan het chillen op een yogamat. Daarna kwam er een ander vriendin erbij en die vroeg om ook mee te doen, maar die had dus geen mat meegenomen. Ze deed dus niet mee. We besloten om vanuit het park aansluitend yoga te gaan volgen Bleek dat ik nog een yogamat had in mijn tas, maar eigenlijk niet wilde afstaan, maar uiteindelijk wel gedaan, maar ik ben zelf niet naar de yoga gegaan.

Ik droomde dat we bezoek kregen ( in ons vorige adres) van een ex collega van mijn man. Zijn mooie gouden/diamanten horloge viel mij op en ik maakte hem compliment over dat horloge. Hij vertelde toen dat het super duur was maar hij wist niet wat hij met zijn geld moest doen, dus kocht hij er gelijk 3 van hetzelfde. Kapitaal waard zei hij erbij.
Toen hij wegging maakte ik een opmerking en zei tegen me man dat we het uit ons hoofd moet halen om met die collega op vakantie ( wat ooit wel afgesproken is samen met hem en zijn vrouw) te gaan aangezien hij te rijk is en niet op geld uitgeven let.

Daarna droomde ik dat op het moment dat ik uit huis wilde voor yogales wij bezoek kregen van een schoonzus van mijn man. Ik maakte een praatje met haar en vervolgens begon ik met het schoonmaken van mijn keuken. Ik kwam tegen een groe droge gerookte vis (die ik zelf een paar maanden geleden uit Suriname had gebracht)
Het verbaasde ons dat het niet verrot was. Ik zette het op me aanrecht en die schoonzus heeft het toen uitgeplozen en in zakjes gezet om het vervolgens in de diepvriezer te zetten.
De droom was op het vorig adres. Uiteindelijk ben ik niet naar de yogales gegaan.
Gangabis

Keer terug naar Dromen