mislopen

Post hier je dromen en discussieer over wat ze betekenen.

mislopen

Berichtdoor stridje » za 19 jan 2019, 22:35

Hey!
Ik heb afgelopen nacht een droom gehad, die maar door mijn hoofd blijft spoken.
Ik heb iemand leren kennen in een kamer in een groot huis. De andere mensen in de ruimte waren mensen die hij goed kende. Ik ging weg uit de kamer en kwam een tijd (paar dagen?) later terug binnen. Ik vroeg aan de vrouw (van de eerste keer) waar die persoon was. Ze wees me de weg naar de kamer waar hij zou zijn. Hij was niet in die kamer. De hulp hielp mij zoeken, maar die persoon bleek telkens 2 kamers voor mij uit te lopen. Uiteindelijk vond ik hem samen met de man van de eerste keer. Die persoon was volledig gehavend zonder dat het leek of hij aangevallen was. Het leek eerder van emotie te zijn.

Moest het helpen. Ik denk dat ik weet over wie het gaat. Het is iemand die ik ken vanuit vorige levens. Ik heb hem als kind vaag gekend en ben hem een paar maanden geleden terug tegengekomen. We hebben bij elkaar wel wat processen in gang gezet, maar we weten niet waarover. Ik heb hem nu al een paar weken niet gezien.

Ik heb er al mijn hoofd over gebroken wat het zou betekenen, maar hopelijk wordt iemand anders er wel wijzer van :)
stridje

Keer terug naar Dromen