Auto wordt onterecht wegesleept en ik kan niemand bereikeb

Post hier je dromen en discussieer over wat ze betekenen.

Auto wordt onterecht wegesleept en ik kan niemand bereikeb

Berichtdoor Missida » di 14 mei 2019, 05:08

Goedenmorgen. Ben nieuw op dit forum

Heb een droom die ik zojuist gedroomd heb die erg realistisch leek. Ik heb net zelfs even gekeken of mijn auto idd in beslag is genomen.

De droom voelde aan alsof mij flink onrecht is aangedaan het voelde aan alsof het willekeur betrof gericht op mij als persoon. Treiterij.

Ik bevond mij in mijn slaapkamer.
Ik was kleding aan het opruimen en sorteren. Mijn zus en zwager waren er ook. Zo ook mijn beste vriendin. Eerder was ik na het werk thuis gekomen en had mijn auto dit keer op een andere plek dan normaal geparkeerd. Zoals in werkelijk nu ook het geval is. Op een bepaald moment werd er op de deur gebonkd en gebeld. Handhaving en politie voor de deur. Die spraken mij aan over oude kasten en metalen rekken die ik buiten gezet zou hebben in een berm. Maar dat was een tijd geleden en was niet gevaarlijk of iets. De politie had een tip van de buurt gekregen dat er chemisch lekkage gevaar was. Na enig uitleg en controle maakten ze aanstalten weg te gaan. Toen zag ik mijn auto niet meer staan. En handhaving gaf aan dat deze verkeerd stond en was weg gesleept. Ik was 18 uur thuis het was nu 19 uur! Iedereen kent mij en weet dat t mijn auto was maar niemand heeft wat gezegd. Zodoende hebben ze mijn auto weggesleept. Ik voelde paniek boosheid. Wat ga ik doen zonder auto! Ik was in de war. Thuis stond er een platenspeler aan. Ik probeerde te bellen naar waar mijn auto was om hem terug te halen. Maar kon geen nummer vinden. Ik vroeg zus en vriendin om hulp maar hen lukte t ook niet. Op een bepaald moment kwam handhaving en buurvrouw mijn slaapkamer binnen. Ik werd boos en beschuldigde hen van willekeur en beviel hen mijn kamer te verlaten. Toen keek ik rond. Mijn zus was begonnen met opruimen en wees mij op mijn lichtelijke chaos in huis dat moest weer netjes. Stof en beetje spin rag in de hoeken van het plafond vielen mij toen ook op. Ik stemde in om een ragebol te kopen. Toen dacht ik wederom aan die platenspeler en dacht en zei hardop. Kan ik mooi lps kopen. Waarop mijn zus zei; heh?? Waarom dan. En toen werd ik wakker. Ik ging direct kijken of mijn auto er nog stond. En wat een opluchting hij stond er nog.
Nog een aanvulling dat de volgende ochtend in mijn droom. Mijn vriendin bij mij kwam. Ik ging kleding uitzoeken om naar mijn werk te gaan. Buiten was t overigens schemer. Toen realiseerde ik mij opnieuw dat ik niet naar mijn werk kon ( ik werk ambulant) want ik heb geen auto! Weer lichtelijke paniek en weer lukte het niet een nummer te bellen of te vinden. Vond ik een nummer belde ik. Kreeg ik mijn zus aan de lijn. Ik voelde echt alleen maar frustratie. Waarom lukte t nou niet! Mijn vriendin keek naar me in stilte haar lukte t ook niet. Echt een heldere maar vreemde droom. Ik hoop echt dat iemand mijn droom goed kan uitleggen.
Vraag is wie oh wie.
Bij voorbaat dank voor degene die mij verlost van deze vraag
Missida

Keer terug naar Dromen