De katten van mijn vriend

Deel hier je "inzichten des levens" of vertel iedereen over die leuke e-card die je ontvangen had.

De katten van mijn vriend

Berichtdoor Lotusbloem » do 02 apr 2015, 09:29

Of het iets is om hier te plaatsen weet ik niet, maar ik was me iets aan het afvragen over de katten van mijn vriend. Steeds als hij even de deur uit gaat en ik zit dan alleen bij hem thuis met de beestjes, gaan ze bij de voordeur zitten en rondjes lopen terwijl ze jammerend miauwen. Is dat dan een soort gemis van hen? Dat ze willen dat "het baasje" terugkomt? Of is het iets heel anders?

Wie heeft er kennis van dieren? hihi
Lotusbloem

Re: De katten van mijn vriend

Berichtdoor Sheherazade » do 02 apr 2015, 09:58

Waarschijnlijk willen ze gewoon naar buiten achter het baasje aan.
Niet meer dan een droom per post. Geen dromen van derden plaatsen.
Sheherazade

Berichtdoor Lotusbloem » do 02 apr 2015, 21:23

Hihi, mochten ze willen! :lol:
Lotusbloem

Berichtdoor droombelever » do 13 aug 2015, 22:45

Ik denk het ook. Enne, is het steeds dezelfde deur waar de poezebeestjes rondjes draaien, of is het enkel de deur waarlangs je vriend naarbuiten gaat?
Dromen zijn niet altijd bedrog. Ze kunnen ook voorspellend, waarschuwend of lerend zijn. Heb ik alledrie reeds enkele keren mogen ondervinden.
droombelever

Berichtdoor Lotusbloem » ma 31 aug 2015, 12:49

's morgens doen ze dat ook heel erg. Zo was het vanmorgen ook het geval, we waren net opgestaan en toen begon het gejammer al! En als mijn vriend of ik thuis komen staan ze allebei bij de deur te wachten, hihi! Als we in de kamer zijn houdt het ook meteen op.
Zullen ze ons zo missen?
Lotusbloem

Berichtdoor Sheherazade » ma 31 aug 2015, 15:22

Ja natuurlijk.
Mijn katje vloog bijna in mijn armen als ik thuis kwam.
Als je weg ging, stond ze achter de deur soms hartverscheurend te mauwen, alsof ze voor eeuwig verlaten was, hoog op de pootjes staand en krabbend van zelfmedelijden aan de deurpost (martelaars-zuil), reikend naar de klink, waar ze niet bij kon, hoewel, met sprongen toch, zodat we de kruk verkeerd om moesten monteren, die geruïneerde post moest de timmerman later herstellen, toen ze er niet meer was.
Ze weten je prima te manipuleren, maar keren je letterlijk hun gat toe, als ze weer eigenzinnig als ze zijn hun verdere interesses nalopen. Staartje (middelvinger) omhoog, bekijk het maar, als ik maar tevreden ben.
Maar ja, hun charmes zijn onweerstaanbaar en dat weten ze heel goed uit te buiten. :lol:
Niet meer dan een droom per post. Geen dromen van derden plaatsen.
Sheherazade

Keer terug naar Inzichten