Feitelijk gezien moet er iets zijn!

Deel hier je "inzichten des levens" of vertel iedereen over die leuke e-card die je ontvangen had.

Re: Feitelijk gezien moet er iets zijn!

Berichtdoor Mirko Gerrits » di 22 dec 2015, 19:49

Naja das idd wel een beetje t geval en trouwens voeding heeft ook wel effect want 1 zak chips (vet) en ik voel me 6 uur lang rot
Mirko Gerrits

Berichtdoor Mirko Gerrits » di 22 dec 2015, 19:51

Naja dat is idd wel waar...
Eten speelt trouwens ook wel een rol want 1 zak chips en ik voel me 4 uur kut.
Wel een leerzaam gesprek trouwens! 8-)
Mirko Gerrits

Berichtdoor Sheherazade » di 22 dec 2015, 20:03

Ben je geobsedeerd door Freemasons symboliek of Rotary?

Waarom eet je vette, nutteloze voeding als chips, als je het spirituele pad wilt bewandelen?
Is het geen goed teken dat je je daarna rot voelt uit verzaking?
Geen reeks dromen in een post plaatsen.
Een oester maakt van haar probleem een parel
Sheherazade

Berichtdoor Mirko Gerrits » di 22 dec 2015, 20:13

Precies dat ik is ook de rede dat ik geen chips meer eet ;)
En nee ik vond de illuminati heel intresant toen de hype er was enzo en heb er toen wat shit over gevraagd aan een historicus die ik kende van de ruine van brederode waar ik ook vrijwilliger was een tijd. En toen ben ik een beetje gaan doorzoeken en kwam ik er achter dat ze eigenlijk hellemaal niet zo intresant zijn en hoogst waarschijnlijk uitgestorven door de paus. xD en ben ik een beetje gaan verderkijken naar de vrijmetselarij omdat die historicus wim daar in zat en door hem mocht ik ook 2 keer zown loge binnen en dat vond ik best intresant enz dus naja niet geobserdeerd maar ik vind t idee van een soort filosiesche club leuk :D Nu wachten tot ik 18+ ben!
Mirko Gerrits

Berichtdoor Sheherazade » di 22 dec 2015, 20:28

Het lijkt mij dat 18+ iets anders is dan metselen :laughter:

De illuminati zijn echt niet uitgestorven.
De Paus heeft ooit wel de aanval op de tempeliers geopend, maar ook die zijn zeker nooit geheel uitgeroeid, integendeel. Illuminati en vrijmetselaars hebben meer gemeen, dan oppervlakkigheid vermoedt.
De paus is ook een Freemason, net als zijn voorgangers. Wie de symbolen kent, ziet dat meteen.
Maar er bestaan graden en de een weet en de ander mag niet weten, ten minste niet, wat er werkelijk speelt op hoger niveau.
Nu ja, ik noem maar even Baphomet.
Sheherazade

Berichtdoor Mirko Gerrits » di 22 dec 2015, 23:07

Naja de vrijmetselarij heet vrijmetselarij maar ze metselen niet al denk ik dat je dat ook wel snapt al kan ik sarcasme niet door een chat heen zien :p verder bedoelde ik dat je pas vanaf 18 lid kan worden! en dat ik eigenlijk gewoon soort van illegaal naarbinnen ben geweest 2 keer en ja ik weet dat er nog 37% van de illu's overleefde alleen ze zijn of een of andere jonestown sekte of echt een politieke undercover ding of ze zijn gwn opgespitst en zijn er kleine uitzaaiingen mrja eigenlijk mag ik de paus nietecht xD :laughter:
Mirko Gerrits

Berichtdoor Sheherazade » wo 23 dec 2015, 08:48

Het metselen is bouwen aan het grote geheel.
De architect van het heelal was immers een soort metselaar.
Hiram Abiff was de architect van de tempel van Salomon.
Maar die beeltenis heeft een andere betekenis. (geleend symbool)
Passer, winkelhaak en schietlood zijn immers meetinstrumenten.
Denk vooral aan het pentagram en het hexagram.
Als je de passer en de winkelhaak in elkaar steekt kom je uit op het zegel van Salomon.
Of de ster van David
Maar dat is ook een occult symbool, wat weer in verband staat met Jupiter (dubbel W) of Saturnus
Het oeroude zegel van Saturnus was minstens 7000 jaar v Chr. al in gebruik.

Salomon gebruikte het symbool voor zijn afgod Melech.
Hij deed immers aan occultisme.

Maar het is ook de god Remfan/ Saturnus:
Hier een van de symbolen, die op een van de loges staan in Amerika.
Afbeelding

De tempeliers zijn opgegaan in de vrijmetselarij.
Skull en Bones zijn wellicht nog ermee verbonden.
De piratenvlag is afgeleid van de tempeliers.
Velen zijn per boot gevlucht en zochten later hun heil in Amerika en Schotland.
Amerika vooral is een vrijmetselaarsstaat.
Maar nu dwalen we te ver af.
Sheherazade

Berichtdoor Mirko Gerrits » wo 23 dec 2015, 11:10

Haha we dwalen idd teveel af mrja ik weet ook wel dat t symbolisch bedoeld was al vond ik de rest wel intresant :D Zelfs al zoek je nog zo goed op internet boeken of dus de historicus er is altijd wel meer te vinden :P Ik zie je in een latere reactie vast ergens wel opdoemen!

;)
Mirko Gerrits

Berichtdoor Teddybeer » za 20 feb 2016, 17:24

Vind het een heel interessant onderwerp. Ik geloof dat er iets is, en ben echt heel nieuwsgierig naar BDE en reïncanatie docu's en buitenaards leven.
Het gevoel van dejavú's en mensen die ik ken die BDE hebben gehad, overtuigd me dat er iets moet zijn.
Ben toch wel kritisch in goede zin, maar daarom ook op zoek naar bewijzen ervan en overtuiging dat het wel eens waar zou kunnen zijn.

Misschien evolueren we wel op een andere planeet en vinden we daar een lichaam? En als je dan verhalen hoort van kinderen die amper 2 of 3 jaar oud zijn die dingen vertellen waarvan je denkt 'hoe kunnen ze dat weten?'. Dingen als "Ik zag lichtjes en daar ben ik op afgekomen", dat ze voor hun geboorte blijkbaar zouden hebben gezien, of verhalen weten die kinderen en zeker van die leeftijd normaal niet kunnen weten zoals ïk ben uit een gebouw gesprongen bij een brand en opnieuw geboren", "mijn vorige moeder" of "Ik was toen een vrouw/man" terwijl diegene nu het tegenovergestelde geslacht zou zijn.

Hoe geloofwaardig de docu's zijn kan ik moeilijk inschatten, maar frapant is het wel omdat zelfs de drummer (Norman Bonink) van Blof in 2002 in een interview zei (naar aanleiding van de dood van Chris Götte in 2001, oude drummer van Blof) dat hij een van zijn zoontjes op die leeftijd ook iets gezegd zou hebben wat onverklaarbaar is. Volgens mij was dat met die lichtjes zien en erop af gekomen zijn.

Ik geloof wel dat er iets is.
Teddybeer

Berichtdoor Sheherazade » za 20 feb 2016, 18:53

Er bestaan veel boeken over BDE of reincarnatie.

Onderstaande is een van de meer serieuze werken.
http://www.regressietherapeut.nl/woordlst.htm

Dam, Hans ten - Reïncarnatie - denkbeelden en ervaringen (herziene uit-
gave van Ring van licht) - uitgeverij Tasso, Ommen, 2002, ISBN 90-755-6813-4
(originele uitgave Ring van licht, uitgeverij Bres, Amsterdam, 1990)

Aangezien het onbewuste elke denkbare scene kan oproepen kun je er niet zonder meer van uitgaan dat wat je droomt of ziet tijdens een "therapie" ook daadwerkelijk is gebeurd.
Stevenson heeft zijn hele leven besteed aan onderzoek op dat gebied.
Maar het komt voor, dat mensen zich met een ander identificeren.
Zo lopen er heel wat Kennedy's rond of Cleopatra's enz.
Je kunt als je gevoelig bent een soort telepathische verbinding hebben met andere geesten of herinneringen.

Soms zijn verhalen zo indrukwekkend en met een aantal bewijzen dat je wel moet aannemen dat er meer is.
Soms komen frappante details of kennis van een locatie voor die iemand niet kan hebben geweten.
Zoals een tweetal vrouwen die in historische kleding liepen in de paleistuin van Buckingham palace.
Ze bezochten daar een theetuin en prieel. Bij nader onderzoek bleek achter een haag inderdaad een vroegere poort te hebben bestaan die echter was dichtgemetseld.
Zo was er ook een iemand die tijdens een "trip" een onbekende vleugel zag van Oxford University.
Na onderzoek van oude tekeningen bleek die vleugel ooit inderdaad te hebben bestaan.

Maar op zich is dat nog niet altijd overtuigend want de geest is tot veel meer in staat dan we beseffen.
Zo kun je paranormale informatie opdoen zonder dat je daar ooit bent geweest of hebt geleefd.
Het Déjà vu verschijnsel is gebaseerd op het herkennen van plaatsen, alsof je er ooit eerder was.

Uit onderzoek is echter gebleken dat de herkenning ontstaat, omdat de hersenen een fractie sneller zijn dan het bewuste besef.

Toch blijven een aantal vragen over, hoe iemand bepaalde zeer specifieke details kan weten, omtrent op zich nog onbezochte locaties.

Het is echter te vaag en ongrijpbaar, want zelfs de spionage eenheden zijn gestopt met hun paranormale onderzoek, omdat het te onbetrouwbaar bleek, of niet reproduceerbaar.
Sheherazade

VorigeVolgende

Keer terug naar Inzichten