Channeling

Deel hier je "inzichten des levens" of vertel iedereen over die leuke e-card die je ontvangen had.

Channeling

Berichtdoor kirsten » do 21 apr 2016, 13:04

Er is deze dame.
Zij zou zelf een hele fijne energie hebben.
Tijdens de channelsessie met haar, zou één bepaalde intelligentie (met naam die ik hier liever niet vermeld) via haar mond praten. De stem klinkt blijkbaar ook een beetje raar alsof er werkelijk iemand anders haar mond gebruikt om de boodschap over te brengen naar jou toe.

De bedoeling is om je vragen aan deze intelligentie te stellen gedurende de channelsessie.

Wat weten jullie over channeling? Ooit al gedaan? Hoe werkt het? Vanwaar komt het?
kirsten

Re: Channeling

Berichtdoor Sheherazade » do 21 apr 2016, 15:46

Sommigen pretenderen als trancemedium te dienen en als spreekbuis voor geesten.
Het is mogelijk dat je vanuit het onbewuste wordt beïnvloed of geïnspireerd.
Daarvan bestaan in de geschiedenis vele voorbeelden.
Of het allemaal waar is wat ze verkondigen is natuurlijk een heel andere zaak want er is heel veel kaf onder het koren. En zelfs de beste maken fouten. Het is namelijk heel moeilijk om geestelijk op de juiste golflengte te blijven zitten.
Niet meer dan een droom per post. Geen dromen van derden plaatsen.
Sheherazade

Berichtdoor kirsten » vr 22 apr 2016, 09:57

Zij zou een heel goed trancemedium zijn, wachttijden zijn dan ook lang.

Begrijp ik dat je bedoelt dat dit niet bestaat?
Dat zij enkel informatie tapt uit je onderbewuste en er dus geen sprake is dat zij een spreekbuis voor geest kan zijn?
kirsten

Berichtdoor Sheherazade » vr 22 apr 2016, 11:06

Beide vormen lopen door elkaar heen.
Het zogenaamde trance-medium neemt soms een andere identiteit aan of zelfs stem.
Maar dat bewijst niet dat wat ze vertelt ook juist is.
Elk medium maakt fouten meer zelfs dan dat ze de waarheid volgen.
Dat is niet altijd onwil maar het gevolg van het gebrek aan grenzen en de vermenging van indrukken die ze niet kunnen zeven omdat elk spoor contaminatie oplevert.
Was het beter met dat gilde gesteld zouden vele zaken opgelost kunnen worden, maar helaas is dat zelden het geval.

Heb er wel gekend met een zeer bekende reputatie, maar niets van wat mij werd medegedeeld nog aan anderen bleek achteraf juist, of het was zo vaag dat het altijd wel ergens paste.

Voorbeeld, ik was een collier kwijt.
Dat zou in een kast liggen in een donker etui.
Nu had ik wel een etui waar een collier in had gezeten, maar niet het bedoelde en bovendien was het zoals ik wist leeg. Ik wist ook precies waar het etui lag, dus dat leverde niets op.

Dan een keer een tamelijk kostbare zonnebril. Die zou in een koker in een kast liggen.
Nou ik heb minstens een dozijn van die brillenkokers, waarin de bedoelde bril vast weleens opgeborgen was, maar de bedoelde bril is nooit meer gevonden en de bril die er wel in zat was een goedkoop prul.

Dan een keer een hint over een belangrijk document van een vriendin.
Ik wist werkelijk niet wat het zou kunnen zijn en hij gaf ook geen enkele hint wat het zou kunnen zijn.
Jaren later hoorde ik dat het om een verdwenen kentekenbewijs ging.
Op zich klopte dat "belangrijke document" dus, heel knap, maar waarom koppelde hij dat dan niet even aan een auto? Want ik heb mij destijds klem gezocht.

Of een keer verloor ik een armband. Een goed medium stelde, dat iemand het al verhandeld had en ik het nooit meer terug zou zien. Maar via de politie hoorde ik dat de armband hetzelfde uur nog gevonden was en de buitengewoon aardige en goudeerlijke jongedame het heel zorgvuldig had bewaard, omdat ze wel besefte wat het voor iemand kon betekenen. Keurig terugbezorgd.
Ik bedoel maar.
Niet meer dan een droom per post. Geen dromen van derden plaatsen.
Sheherazade

Keer terug naar Inzichten