Theorie over Energie/Materie

Deel hier je "inzichten des levens" of vertel iedereen over die leuke e-card die je ontvangen had.

Theorie over Energie/Materie

Berichtdoor Ethica » za 30 jul 2016, 01:42

Beste lezers van deze nederige forum post. Ik had ineens een THEORIE over materie en wou die graag even delen.

Als je iets beweegt of het nu je hart je hand of een auto verder op is. Verander je de materie moleculen en energie structuur in het heelal. Stel we zijn net als een onafhankelijke HTML code in een video die is opgebouwd uit frames (Afbeeldingen) en wij bepalen door middel van die structuren die we creëren in welke afbeelding van de video we komen. Wat dus inhoud dat als materie maar snel genoeg veranderd we misschien zelfs wel richting andere universa reizen zonder dat we het überhaupt door hebben. En doordat wij zegmaar het onafhankelijke stuk materie zijn wel alsnog perfect blijven functioneren qua hersenen etc. Wat dus zou aantonen dat we soort van letterlijk op stukken papier leven. Aangezien licht een maximum snelheid heeft zal de minimum snelheid ook bestaan. Die minimum snelheid kan vervolgens weer gezien worden als een 'frame' waarin we leven en vanuit daar zouden we als alles klopt moeten kunnen berekenen hoelang het duurt een ander universum in te komen door middel van structuur verandering. Indien we dit perfectioneren als het klopt zouden we via een apparaat dat simpelweg bepaalde bewegingen maakt misschien wel kunnen verplaatsen van plek of reizen door een universum. Dit zou dan ook de theorie over energie kunnen verbeteren want eerst was die zo van 'Energie gaat nooit verloren' ondertussen zo van 'Energie gaat nooit verloren maar kan wel omgezet worden in een andere vorm.' Maar wat nou als energie een soort kleur op een kleurplaat is en het dus vast hangt op een frame wat dus weer inhoud dat energie nooit verloren gaat en zelfs in een andere vorm terug te vinden is door structuur verandering. En dat we door zo een frame terug te vinden mischien zelfs kunnen tijdreizen.

Verbeteringen komen onder de Materiele Theorie 2.0

Groetjes
A world without problems should be boring. That's why i don't understand people like the concept of heaven.
Ethica

Re: Theorie over Energie/Materie

Berichtdoor Sheherazade » za 30 jul 2016, 07:46

Ik speel ook weleens met zulke gedachten.
In principe bestaat de materie nauwelijks.
We weten niet eens wat het is, al stoot je er je harsens weleens aan :laughter:
Materie is een grote gatenkaas als een universum in zich.
De theorie van een kern met daaromheen spinnend nog kleinere deeltjes, een miniatuur planetenstelsel.
Dus er is ruimte genoeg en zonder het te bemerken zou je meerdere stelsels door elkaar heen kunnen laten lopen. We weten nauwelijks iets van die deeltjes we werken met hypothesen. Niemand heeft ooit een elektron gezien, om maar iets te noemen. Bovendien lijkt alles uit pure energie te bestaan.

Haha, misschien loopt er wel ongemerkt een snelweg door mijn huis. :laughter:

Dus kunnen er meerdere werkelijkheden door elkaar lopen.
Alles hypothetisch natuurlijk.

In dromen kun je rustig door muren lopen. Vergelijk dat met het fijnstoffelijk lichaam en je zou dat ook in de realiteit kunnen. Sommigen kunnen het ook bewust. (Sidhi's) Bi-locatie enz.
Ben ook weleens bewust op reis gegaan en dook dan door de muren en plafonds.
Niet dat ik in de waan verkeer dat ik het ook werkelijk deed, het wordt dan een soort lucide ervaring.
Maar Monroe omschreef ook zulke ervaringen met uittredingen en kwam in andere werelden terecht die werkelijk leken en waar hij een heel ander leven leidde met andere partners enz en tegelijk wist dat hij elders een aards bestaan volgde.
Tot slot William James die experimenteerde met lachgas en in andere sferen terecht kwam.
Hij noemde het velden van pro-creatie.
Misschien is alles wel een grote droom?

Boeddha had het over de wereld van oorzaken, waarover hij verder altijd gepast zweeg.
Hij kende dus de geestelijk wereld en wist dat daar de aanzet tot veranderingen ontstond.
Ik vergelijk dat met aggregatietoestanden als stoom, water en ijs.
Het idee moet vorm krijgen, condenseren, kristalliseren en werkelijkheid worden.
Maar alles is in beweging en verandert op termijn. Zelf de bergen.

Van een 4e of -tigste dimensie kunnen we ons eenvoudig geen voorstelling maken, zoals ook de 2d wezentjes de 3e dimensie niet kunnen voorstellen.

Sommige fantasten op zweefclubjes beweren al in de 16e dimensie te zijn geweest. :roll:
Geen reeks dromen in een post plaatsen.
Een oester maakt van haar probleem een parel
Sheherazade

Re: Theorie over Energie/Materie

Berichtdoor Ethica » za 30 jul 2016, 22:44

Jaaa sweefclubjes echt waar je kan me geen groter plezier doen dan me een camera geven een XL bak popcorn en het van een afstand bekijken van een sweefclub bij elkaar! :bounce: :laughter:

Ik heb idd net als meerdere mensen wel dit soort gedachte flarden. Maar het grappige is als je van de verbindende elementen als natuurwetten zou uitgaan en je de frames zou kunnen koepellen op een zelfde manier als. Welke + sommen kun je uit deze cijfers maken? 4 3 9 En dan de cijfers als frames zien die je op een tabel achtige manier kan lijmen het oprecht mogelijk kan zijn. Mischien heb ik zojuist wel de relativiteits theorie uitgebreid en leven we allemaal in een grote youtube video. :laughter:

En dat van die snelweg kan kloppen ik reed laatst nog door je woonkamer. :lol:

Grtz Ethica
A world without problems should be boring. That's why i don't understand people like the concept of heaven.
Ethica

Keer terug naar Inzichten