Achtervolging door een geest..

Success stories of vragen? Post het hier.

Achtervolging door een geest..

Berichtdoor PlanetStar » di 21 okt 2014, 20:09

Hoi allemaal
Ik heb al een tijdje door dat ik achtervolgd wordt door een geest. Thuis, overal waar ik alleen ben. 's Morgens sta ik dan alleen op, om 6u omdat ik wat meer tijd nodig heb voor me klaar te maken voor school, en overal waar ik kom zie ik ze. Het is dus wel een meisje. Ik zie haar als ik uit mijn kamer kom, als ik naar de berging ga voor mijn honden in de keuken te laten,... Op de meeste plekken dus. Ik vraag me wel af waarom, en of er iets scheelt dat ze me achtervolgt.. Maar ergens heb ik het lef niet, iemand tips die ik kan gebruiken?
Ze zouden wel nuttig zijn.
Met vriendelijke groetjes, Planetstar
“All we have to decide is what to do with the time that is given us.”
PlanetStar

Re: Achtervolging door een geest..

Berichtdoor Sheherazade » wo 22 okt 2014, 08:06

Je zou je eens af kunnen vragen of het niet iets is wat bij jou hoort, in plaats van te projekteren.
Waarbij we het dan hebben over verwaarloosde delen van jezelf, of een verdrongen jeugd, of het innerlijke kind. Als je haar zo vaak "ziet" als gedachte buiten je kun je gedachten eens vragen "wie ben je en wat wil je?" maar zonder woorden.
Zolang je projecteert zal het niet duidelijker worden. Het is immers een onbewuste inhoud.
Pas als alle persoonlijke mogelijkheden zijn uitgeput, kun je aan iets bijzonders of paranormaals gaan denken.
Niet meer dan een droom per post. Geen dromen van derden plaatsen.
Sheherazade

Re: Achtervolging door een geest..

Berichtdoor droombelever » ma 15 dec 2014, 09:30

Dat is wel een aparte ervaring zo te lezen. Persoonlijk zou ik, als ik zoiets zou meemaken, zorgen dat ik alleen was met haar. Dan vragen, eerst in gedachte, en bij geen antwoord, dan ook met spraak vragen:"Goeiedag, wat kan ik voor je doen?"
Eens zien wat de reactie is.
Mede omdat ik vermoed dat enkel JIJ haar ziet, moet je, zeker de gesproken vraag stellen als je echt alleen bent. Want mensen zullen vrij snel (niet iedereen) gaan denken. Die draait door, want die praat in zichzelf.
Ik heb één post van je gelezen, dewelke waar je schrijft over je vriendin die overleden is en dat je aan sinterklaas gevraagd hebt om haar nog éénmaal te zien. Daarom denk ik zo; zou die geest dan misschien je overleden vriendin zijn, die zich komt aanmelden als jou persoonlijke gids? Ik weet het niet, maar het zou toch kunnen he.
Dromen zijn niet altijd bedrog. Ze kunnen ook voorspellend, waarschuwend of lerend zijn. Heb ik alledrie reeds enkele keren mogen ondervinden.
droombelever

Keer terug naar Affirmaties & Visualisaties