Oude emotie, best veel vaagheid & bullshit... -.-

Success stories of vragen? Post het hier.

Oude emotie, best veel vaagheid & bullshit... -.-

Berichtdoor Mirko Gerrits » za 27 feb 2016, 00:54

Oude emotie?

Ik was vandaag in een best vreemde situatie terecht gekomen.. Euhm ja waar begin ik...
Ik ken "iemand" nu 2 maanden. Ze leek me altijd wel aardig etc. Alleen toen ging ik dus vandaag afspreken met iemand die ik via via kende die ook in haar klas zat. Euhm ja en ze herkende me en t bleek dus ipv wat ik d8 gewoon een oké onzeidig persoon een best grote psygo bitch te zijn die mij al ongeveer anderhalve maand aan het zwart maken is. (Die ervaring is trouwens niet geheel onbekend.) En degene waarmee ik afsprak bleek vrij gehaat te zijn. Maar dat terzeide ze ging hellemaal drama queen spelen en echt doen alsof ik een of andere junk was etc zelfs de hele mentor van hun kwam erbij terwijl ik nieteens op hun school gebied ben geweest. :laughter:

Mr ja die mentor d8 ook zo van wtf heeft ze mrja los van dat. Van die hele situatie kreeg ik een of andere hele vage emotie niet persé negatief niet persé vrolijk het voelde meer als een verpeste wtf aids bui. Alleen dan met een soort positieve tint en de laatste keer dat ik dat had was anderhalf jaar geleden ofz en ik snap gewoon niet waar die emotie vandaan komt wat het is waar het voor dient en wat het doet :oops: ik begreep t gwn echt nie.... Vervolgens komt er iemand naar me toe die me ineens ramdom gaat vragen wat er is dan moet ik met r mee komen en dan voelt ze mn fking emotie aan en zelfs zei snapt het nie. Kijk ik wil niet zuigen ofz mr ik kom nou eenmaal niet elke dag HSP tegen die van mijn eigen leeftijd zijn en vooral niet tussen deze ramdomheid kortom mijn dag was weer uber vaag... Eigenlijk geen idee waarom ik het opschrijf ik denk gewoon omdat ik t kwijt wil ofzo nee ik weet t nie... Laat me xD Waarom lees je dit nog kssst!! :D
Mirko Gerrits

Re: Oude emotie, best veel vaagheid & bullshit... -.-

Berichtdoor Sheherazade » zo 28 feb 2016, 17:16

Haha Mirko heeft een fluitketel die overkookt :laughter:

Waarom zou die bitch juist jou op de korrel nemen?
Is dat alleen maar, omdat jij een buitenbeentje bent, dat als zondebok moet worden geslacht voor/door die dramaqueen, zodat zij weer in het middelpunt van de algemene belangstelling staat?
Of om haar pikzwarte kantjes op jou te projecteren? (schaduwprojecties)

Ze heeft je wel bij je b*llen. :roll:

Misschien is ze wel pissig, omdat ze jou niet kan krijgen.
Wat je niet kunt krijgen, brandt je af (de verschroeide aarde strategie).

Ze heeft een ziekelijke verbeelding, die bijna paranoïde aandoet.

Kijk, haar geklets zegt altijd veel meer over haarzelf dan over jou, dus waarom zou jij je daar druk om maken?
Voed het kwade niet en bestrijd het niet, want in beide gevallen voer je het vuurtje energie en brandstof toe.

Ze maakt zichzelf belachelijk.
Niet meer dan een droom per post. Geen dromen van derden plaatsen.
Sheherazade

Berichtdoor Mirko Gerrits » ma 29 feb 2016, 05:56

Ik heb er eigenlijk nooit in de zin van "liefde" over gedacht. Het zou kunnen hoor maar toch vrij appart. Het zou kunnen al moet ik eerlijk zeggen dat t zown onderhuidse huppelkut is dat ik er eigenlijk nietecht vanuit ga. Zo wel pech voor haar want ik ga niemand van mn leeftijd vinden die meer richting mijn denkwijze zit en tot die tijd ook nog geen vriendin! 8-)

Ik snap alleen nietecht wat er tactisch is aan de afbrand "tactiek" beter gezegd je helpt jezelf er meer mee om zeep dan dat t uiteindelijk zin heeft. Helaas doen vrijwel alle mensen die uit elkaar gaan op deze manier tegen elkaar. (Ook mijn ex. -.-)
Mirko Gerrits

Berichtdoor Sheherazade » ma 29 feb 2016, 07:26

De strategie van de verbrande aarde is wraak.
Het levert niemand iets op, maar zij niets, dan jij ook niets, dat soort irrationele redenaties.

Kijk eens naar de haat die dat mens zaait, die zal ze eens oogsten.
Dat voert namelijk tot eenzaamheid en isolement, de dorre boom.
Niet meer dan een droom per post. Geen dromen van derden plaatsen.
Sheherazade

Keer terug naar Affirmaties & Visualisaties