Energie afnemen

Success stories of vragen? Post het hier.

Energie afnemen

Berichtdoor PlanetStar » zo 28 feb 2016, 12:08

Hallo allemaal.
Is het mogelijk dat een geest in je slaap je energie afneemt? Dit is al de 2e keer dat dit met me blijkt te gebeuren.. Mijn zus is naar iemand gegaan die Tarot kaarten legt, en zij vertelde haar ook dat geesten mijn energie afnemen in mijn slaap. Dit gebeurd altijd geleidelijk aan, eerst merk ik er niet eens wat van, endan een paar dagen later kan ik mijn ogen niet meer open houden door de dag. Dit is dan ook moeilijk met school enzo.. Die vrouw, waar mijn zus naartoe is geweest vertelde dat ik in elke hoek van mijn slaapkamer potjes met zout moet zetten en daar water over doen, klopt dit? Of is er nog iets wat ik kan doen? Ik lig elke dag (tijdens school, tijdens het weekend is het nu ook niet superlaat) om 22:00 in mijn bed, en om 22:30 slaap ik al. 's Morgens sta ik nog zingend op met de radio in de badkamer, in de middag lig ik al weer slapend op de schoolbank of ben ik verplicht om naar huis te gaan...
Nu, gisterenavond moest ik gaan babysitten endan blijf ik ook slapen daar met die mensen. Daar heb ik dan geen problemen. Mijn moeder is in mijn bed gaan slapen aangezien mijn vader de bomen omzaagde van het snurken. Ze vertelde me dat ze geklingel hoorde, endat er ook een sterke aanwezigheid was. Ze zei me dat er in haar rug iets scherp gestoken werd. Endat ze de indruk had dat ze weg moest 'omdat zij daar niet thuis hoorde'. Zo zijn er nog verschillende dingen gebeurd terwijl zij in mijn bed lag.. Dan heb ik de indruk dat ze specifiek mij nodig hebben voor mijn energie? Wat kan ik hieraan doen?
Dankjewel!xxx
“All we have to decide is what to do with the time that is given us.”
PlanetStar

Re: Energie afnemen

Berichtdoor Sheherazade » zo 28 feb 2016, 17:06

Geesten kunnen inderdaad energie aftappen.
Maar het is verder de vraag of jij niet besluiteloos, of depri bent?
Chaotische energie van jongeren vooral kunnen een reden zijn van poltergeistverschijnselen.
Maar je zou toch eerst naar normale oorzaken moeten zoeken.
Potjes zout helpen helaas niet tegen geesten, dat is bijgeloof.

Misschien heb je last van voorjaarsvermoeidheid dat komt veel voor en is soms een gevolg van een vitamine D tekort. Je zou ook eens kunnen checken of je schildklier goed werkt?
Ongewone vermoeidheid kan een aanwijzing zijn dat er iets niet helemaal in orde is.
Maar klachten over sterke vermoeidheid komen zeker in deze periode zeer veel voor.
Onlangs nog had ik het ook gedurende een aantal dagen.
Soms is dit een aanloopje naar een griep.
Neem vooral ook wat extra vitaminen en Magnesium.

Laat je niets wijsmaken op gebied van spoken.

Het kan soms komen door slaapapneu (kortstondige ademstilstanden) dat werkt zeer vermoeiend.

Belucht je kamer goed.

Het kan hypersomnie zijn (teveel slaap), waarbij men tijdens de dag zomaar in slaap kan vallen tijdens een bezigheid, of als men even zit indommelt.

Slaapklachten bespreek je beter een keer met de huisarts dan met een kaartlegster.

Het kan voorkomen dat moeder en dochter teveel met elkaar verweven zijn. (confluentie)
Dat kan een oorzaak zijn, waarbij de moeder afstand moet leren nemen en loslaten (navelstreng doorknippen).
Geen reeks dromen in een post plaatsen.
Een oester maakt van haar probleem een parel
Sheherazade

Berichtdoor PlanetStar » ma 29 feb 2016, 06:29

Sheherazade schreef:Geesten kunnen inderdaad energie aftappen.
Maar het is verder de vraag of jij niet besluiteloos, of depri bent?
Chaotische energie van jongeren vooral kunnen een reden zijn van poltergeistverschijnselen.
Maar je zou toch eerst naar normale oorzaken moeten zoeken.
Potjes zout helpen helaas niet tegen geesten, dat is bijgeloof.

Misschien heb je last van voorjaarsvermoeidheid dat komt veel voor en is soms een gevolg van een vitamine D tekort. Je zou ook eens kunnen checken of je schildklier goed werkt?
Ongewone vermoeidheid kan een aanwijzing zijn dat er iets niet helemaal in orde is.
Maar klachten over sterke vermoeidheid komen zeker in deze periode zeer veel voor.
Onlangs nog had ik het ook gedurende een aantal dagen.
Soms is dit een aanloopje naar een griep.
Neem vooral ook wat extra vitaminen en Magnesium.

Laat je niets wijsmaken op gebied van spoken.

Het kan soms komen door slaapapneu (kortstondige ademstilstanden) dat werkt zeer vermoeiend.

Belucht je kamer goed.

Het kan hypersomnie zijn (teveel slaap), waarbij men tijdens de dag zomaar in slaap kan vallen tijdens een bezigheid, of als men even zit indommelt.

Slaapklachten bespreek je beter een keer met de huisarts dan met een kaartlegster.

Het kan voorkomen dat moeder en dochter teveel met elkaar verweven zijn. (confluentie)
Dat kan een oorzaak zijn, waarbij de moeder afstand moet leren nemen en loslaten (navelstreng doorknippen).

Ik ben er zeker van dat er niets met mij scheelt. Ik heb opzoekwerk gedaan en de meeste dingen kloppen wel, dat ze persoonsverbonden zijn etc. Heb nu ook gehoord om met wierook en salie door je huis te wandelen en daarna alle ramen open te zetten?
Groetjes
PlanetStar

Berichtdoor andromeda » do 10 maart 2016, 15:42

Beste Shere heb het voorstaande gelezen en het daarop volgende antwoord van jou, hoedje af voor je je hebt helemaal gelijk voor wat betreft de verschijnselen van vermoeidheid etc.
Ondanks jou voorstel blijft ze bij haar mening dat ze het huis moet schoonmaken met salie en mirre. Als ze dit wilt doen is het ok kan ze doen wordt er in ieder geval een gedachte weg gehaald, het enige wat ze vergeet is welke mirre ze moet gebruiken en hoe, dit kan namelijk hetzelfde werken als een widea bord ipv weg jagen de geest aantrekken en nog sterker maken.
Als ze de juiste mirre en salie gebruikt kan en zal ze ook een stok moeten gebruiken en onder slaande bewegingen de geest weg jagen, ze zal dus echt schreeuwend en slaand die geest moeten verjagen. Voor het verdrijven van geesten moet een mirre gebruikt worden van basilkruid en zal ze elke hoek en spleet moeten bereiken met de wierook en salie
andromeda

Berichtdoor Sheherazade » do 10 maart 2016, 16:54

Misschien wat knoflook en een hoefijzer ophangen?

Met oud en nieuw steken we nog steeds vuurwerk af, als restant van het bijgeloof aan het verdrijven van de boze geesten van het voorgaande jaar. Vroeger werd er met pollepels op, of met, pannedeksels geslagen of de klok geluid. De haan op te toren heeft hetzelfde doel namelijk, het kwaad verdrijven. Zoals ook de wijwaterkwast. De bezem diende ook om het huis van geesten te reinigen en had dus een nevenfunctie.
De vuren moesten de spoken verdrijven. Waarbij tegenwoordig de kerstboom dient of berkentakken. Wierook wordt gemaakt van boomhars en sparren of dennen zitten er vol mee.

Nu ja, als je gillend en schreeuwend door het huis rent en op spoken jaagt, komen de witte jassen eraan. :laughter:

http://www.kerktuinnpbwassenaar.nl/lege ... lanten.htm
Sheherazade

Berichtdoor PlanetStar » zo 20 maart 2016, 20:27

andromeda schreef:Beste Shere heb het voorstaande gelezen en het daarop volgende antwoord van jou, hoedje af voor je je hebt helemaal gelijk voor wat betreft de verschijnselen van vermoeidheid etc.
Ondanks jou voorstel blijft ze bij haar mening dat ze het huis moet schoonmaken met salie en mirre. Als ze dit wilt doen is het ok kan ze doen wordt er in ieder geval een gedachte weg gehaald, het enige wat ze vergeet is welke mirre ze moet gebruiken en hoe, dit kan namelijk hetzelfde werken als een widea bord ipv weg jagen de geest aantrekken en nog sterker maken.
Als ze de juiste mirre en salie gebruikt kan en zal ze ook een stok moeten gebruiken en onder slaande bewegingen de geest weg jagen, ze zal dus echt schreeuwend en slaand die geest moeten verjagen. Voor het verdrijven van geesten moet een mirre gebruikt worden van basilkruid en zal ze elke hoek en spleet moeten bereiken met de wierook en salie

Zijn er ook mensen die dit bij je huis komen doen? Aangezien ik daar nogal afgeschrokken van ben..
PlanetStar

Berichtdoor Sheherazade » zo 20 maart 2016, 21:50

Ik zou maar heel goed oppassen met die geestenjagers, want ze nemen vaak hun demonen of wanen mee en laten jou ervoor betalen. Bovendien weet je absoluut niet wat je in huis haalt.
Sheherazade

Keer terug naar Affirmaties & Visualisaties